خبرهای داغ:
احسان حاج صفی بازیکن 26 ساله اصفهانی در بازی مقابل ازبکستان هشتادمین بازی ملی‌اش را انجام داد تا با توجه به خداحافظی جواد نکونام و علی دایی از بازی‌های ملی، احسان تهدیدی برای شکستن این آمار باشد.
کد خبر: ۸۷۵۹۴۴۱
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، احسان حاج صفی بازیکن 26 ساله کاشانی در بازی مقابل ازبکستان هشتادمین بازی ملی‌اش را انجام داد.

جواد نکونام، علی دایی و علی کریمی و مهدی مهدوی کیا به ترتیب با 151، 149، 127 و 110 بازی ملی در صدر بیشترین سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند که با توجه به خداحافظی این افراد و سن پائین حاج‌‍صفی، احسان می‌تواند تهدیدی برای شکستن این آمار باشد.

احسان حاج‌صفی که فوتبالش را از تیم سپاهان آغاز کرد، بسیار زود مسیر حرفه‌ای شدن را آغاز کرد و خود را به فوتبال سپاهان و ایران تحمیل کرد.

کمبود بازیکن چپ‌پای خوب، مسیر پیشرفت را برای این هافبک مدافع هموارتر کرد و او که توانایی بازی کردن در چند پست را دارد، به یک مهره اساسی برای سرمربیان تبدیل شد.

حاج صفی به جز دو سال که به طور قرضی در تراکتورسازی توپ زد، فصل گذشته نیز برای یک فصل به اف سی فرانکفورت آلمان در دسته دو این کشور رفت اما نتوانست در آن‌جا بماند و مجدد به سپاهان بازگشت.

احسان حاج صفی سابقه بستن بازوبند کاپیتانی دارد، در تاریخ 12 اسفند 92 در بازی مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا 2015 مقابل تیم ملی فوتبال کویت، برای اولین بار بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به بازو بست.

او اولین بازی ملی‌اش را در 5 خرداد 87 برای تیم ملی در مقابل زامبیا انجام داد که در این بازی با دو پاس گل، نقش مؤثری در پیروزی 3 بر 2 تیم ملی داشت و از آن‌ همان جا درخشید.

همچنین اولین گل ملی‌اش را در مسابقات فوتبال غرب آسیا در سال 2008 مقابل تیم ملی قطر به ثمر رساند و به جز این گل، 5 بار دیگر نیز دروازه حریفان تیم ملی ایران را گشوده است.

احسان حاج‌صفی در حالی هشتادمین بازی ملی‌اش را انجام داد که تنها 26 سال سن دارد و با توجه به شرایط بدنی و توانایی بازی کردن در چند پست این بازیکن، می‌تواند این آمار را نیز افزایش دهد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها