به همت معاونت عملیات سپاه ناحیه خاتم برگزار شد:

آموزش عرضی ارکان گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع)+ تصاویر

به همت معاونت عملیات سپاه ناحیه خاتم و فرمانده گردان بیت القدس، دوره آموزش عرضی ارکان گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) در این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۹۴۲۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، بسیجیان شرکت کننده در این دوره که فرمانده گردان، گروهان و ارکان بودند در کلاس های روش های مدیریت اسلامی،امدادونجات وخود امدادی،سلاح شناسی و... شرکت نمودند.

حسین شریف بیگی مسئول عملیات ناحیه خاتم هدف از برگزاری این دوره آموزشی را بالا بردن توان رزم نیروها و تقویت انسجام و وحدت رویه گردان ها و فرا گیری فنون تخصصی و همچنین کسب آمادگی لازم جهت اجرای رزمایش های سال 95عنوان نمود و افزود : ارکان گردان ها در طی این دوره از کلاسهایی با محتوای دفاع از کوی و برزن ، پدافند غیر عامل و کلاسهای تخصصی بهره مند خواهند شد.

وی در پایان اظهار داشت : امیدواریم با برگزاری این دوره ها و کسب آمادگی بیشتر ، بتوانیم نقش موثری در دفاع از میهن اسلامی و دستاوردهای انقلاب و همچنین سربازی ولی امر مسلمین ایفا بنماییم.
گفتنی است در حاشیه این دوره سرهنگ پاسدار حسین آزادی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم از روند برگزاری دوره بازدید کرد.


ارسال نظرات