در راستای حفظ امنیت و آسایش مردم استان زنجان، اداره کل حفاظت محیط زیست استان آماده همکاری با پرسنل نیروی انتظامی می باشد.
کد خبر: ۸۷۵۹۳۶۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی خدمت فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی استان گفت: امروزه شاهد این هستیم که دلاورمردان نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی خود امنیت و آسایش را به ملت هدیه داده اند که شایسته قدردانی است.

دکتر سیدرضا موسوی افزود:اداره کل حفاظت محیط زیست استان در راستای حفظ امنیت و آسایش مردم استان آماده همکاری با پرسنل نیروی انتظامی بوده، بویژه محیط بانان و پرسنل یگان حفاظت استان که در کشف تخلفات و جمع آوری سلاح های قاچاق در سطح استان اقدامات موثری در راستای افزایش امنیت مردم شریف استان انجام داده اند.

وی اظهار داشت: پرسنل خدوم نیروی انتظامی در سطح استان همواره این اداره کل را در انجام وظایف سازمانی بویژه کشف تخلفات و دستگیری متخلفین یاری نموده که از همه آنها قدردانی می کنم

فرمانده نیروی انتظامی استان نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور مدیرکل استان و پرسنل حفاظت محیط زیست به جهت تبریک هفته ناجا گفت: نیروی انتظامی آمادگی همکاری با اداره کل حفاظت محیط زیست استان در اجرای برنامه های مشترک از جمله گشت و کنترل مناطق در سطح استان را دارد.

سردار صالحی افزود: همکاری نیروی انتظامی استان و اداره کل حفاظت محیط زیست موجب افزایش امنیت مناطق می شود و با این کار دستیابی به اهداف آسانتر خواهد بود و ما آمادگی همکاری در تمامی زمینه ها با محیط زیست استان را داریم.

گفتنی است، سید رضا موسوی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان و هیأت همراه به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان دیدار کردند.

امتیاز دهی

ارسال نظرات