خبرهای داغ:
به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم هم اندیشی و جشنواره «خرقه تزویر (تصوف، شاخصه ها و نقدها) » در قم برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۵۹۲۹۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، فراخوان این هم اندیشی در قالب آثار پژوهشی، فرهنگی و چند رسانه در قالب 16 موضوع می باشد که عبارتند از؛ « تفاوت ولایت در تصوف و تشیع»، «انکار خاتمیت در تصوف »، «مهدویت در تصوف »، «معاد یا فرجام شناسی در تصوف »، «تصوف، ظهور اسلام در قالب سکولاریزم »، «دیدگاه معصومین علیهم السلام پیرامون صوفیه (1-سران 2-آداب 3-عقائد)»، « رویکرد سیاسی تصوف قبل و بعد از انقلاب اسلامی »، «قطب پرستی یا بت پرستی مدرن» از موضوعات این هم اندیشی می باشد.

این گزارش می افزاید: «ریشه یابی عوامل تشکیل و گسترش خانقاه ها در ایران »، «شریعت گریزی در تصوف و علل آن»، «تقابل صوفیه با اهل بیت علیهم السلام»، «انحرافات اخلاقی در تصوف»، «جایگاه شیطان در تصوف (تقدیس ابلیس)»، «نفوذ اندیشه های فرقه ای در کتب درسی (دانشگاهی و غیر دانشگاهی)»، «نقش بصیرت انقلابی در مقابله با تصوف انحرافی»، «شخصیت شناسی منتقدین برجسته تصوف (مقدس اردبیلی– شیخ حر عاملی– علامه مجلسی و ...) از جمله دیگر موضوعات این هم اندیشی هستند.

یادآور می شود: «فیلم، مستند، کلیپ»، «کتاب صوتی، اجرا و کارشناسی تلویزیونی»، «سایت، وبلاگ و شبکه های اجتماعی»، «نرم افزار و اپلیکیشن، مجله (چاپی و الکترونیکی)»، «کتاب، پایان نامه، احیاء کتب قدیمی » از جمله موضوعات فرهنگی و چند رسانه ای این هم اندیشی است.

مهلت ارسال آثار تا یکم بهمن ماه سال جاری می باشد و راه های ارسال آثار و تماس با دبیرخانه به شرح ذیل است؛
EMAIL: tasavvof95@Gmail.com
TELEGRAM: @tasavvof95
شماره های تماس:  09194515078و 025-371160 - (4457)
نشانی دبیرخانه: قم، سی متری هنرستان، نرسیده به گلزار شهدا، کوچه 39، مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم  با کد پستی: 3715953113
ارسال نظرات
پر بیننده ها