رسیدگی به مشکلات مردم شرط ولایتمداری است

شرط ولایتمداری مسئولین در این است که به مشکلات مردم توجه کنیم و سعی کنیم مشکلات مردم را حل کنیم که بدون تردید اجر و مزد و ثواب آن کمتر از عزاداری برای سالار شهیدان نیست.
کد خبر: ۸۷۵۹۲۲۳
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) مراسم عزاداری و ذکر مصیبت آن حضرت با حضور سربازان و پایوران ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی و همچنین مسئولین ادارات و نهاد ها، نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی در ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی برگزار گردید.

 به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی در این مراسم که به مدت 10 روز در دهه اول محرم به همت روابط عمومی و تبلیغات این ناحیه برگزار می گردد، حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدوی امام جمعه شهر شیرگاه در روز سوم محرم در سخنانی ضمن ذکر مصیبت حضرت امام حسین (ع)، مسئولین حاضر در مراسم را خطاب قرار داد.

وی تأکید نمود: شرط ولایتمداری ما مسئولین در این است که به مشکلات مردم توجه کنیم و سعی کنیم مشکلات مردم را حل کنیم که بدون تردید اجر و مزد و ثواب آن کمتر از عزاداری برای سالار شهیدان نیست.

حجه الاسلام  مهدوی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری، مردم عصر حاضر را از مردم صدر اسلام و مردم حجاز بالاتر و والاتر دانستند و اظهار داشتند: مردم ما در همه عرصه ها ثابت کردند که همچنان در صحنه آماده و مقاوم هستند که نمونه آن همین حضور پرشور مردم در عزاداری های محرم و صفر است، لذا شایسته است که ما مسئولین با تمام کمال به این مردم خدمت کنیم و از هیچ تلاشی فروگذار ننماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار