فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان قائمشهر، گفت:رسانه‌ها هم در جنگ سخت و هم در جنگ نرم در خطوط جلويي اين نبرد حضور دارند و بايد نقش پررنگي را در اين جنگ ايفا کنند تا همگان به قدرت ايران پي ببرند.
کد خبر: ۸۷۵۹۲۰۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  ابراهيم يعقوبي در همايش نقش رسانه در دفاع مقدس، اظهار کرد: رسانه‌ها چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن براي نشان دادن رشادت‌ها و شهامت‌هاي رزمندگان تلاش‌هاي زيادي را انجام دادند و به همه‌ي مردم جهان نشان دادند که جوانان انقلابي چطور گوش به فرمان رهبر خود هستند و براي حفظ ناموس و دين خود چگونه از جان‌گذشتگي مي‌کنند.

وي افزود: رسانه‌ها هم در جنگ سخت و هم در جنگ نرم در خطوط جلويي اين نبرد حضور دارند و بايد نقش پررنگي را در اين جنگ ايفا کنند تا همگان به قدرت ايران پي ببرند.

بر ایران غلبه کندلذا ‎شهر تصريح کرد: دشمن در هشت سال دفاع مقدس به قدرت نظامي و روحيه جهادي مردم ايران آشنا شد وفهمید که با جنگ نظامي نمی تواند کند، يا تهاجم فرهنگي وارد میدان شد..

اين مسئول ادامه داد: در جنگ نرم، براي مقابله با تهاجم فرهنگي دشمن بيشترين فشار برروي اصحاب رسانه است و اين اصحاب رسانه هستند که بايد حمله دشمن را خنثي کنند.

يعقوبي بيان کرد: دشمن در جنگ نرم به کانون خانواده‌ها و عفت زن و غيرت مرد اشاره گرفته است و رسانه‌ها بايد با فرهنگ سازي درست جلوي اين حربه بزرگ دشمن را بگيرند تا انقلاب اسلامي ايران همچون کوه استوار بماند.

وي در پايان به بسيج رسانه اشاره کرد و گفت: بسيج رسانه قائم‌شهر در اين مدت کوتاهي که فعاليت خود را آغاز کرده عملکرد بسيار خوبي را داشته که اين نشان از قدرت بالايي اصحاب رسانه در اين شهرستان است و براي اين عزيزان آرزوي موفقيت و سربلندي دارم.

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها