خبرهای داغ:
به همت حوزه عمار ناحیه مانه و سملقان
حجت الاسلام تکمیلی امام جمعه شهر پیش قلعه در این یادواره گفت: یکی از شاخصه‌های تمامی شهداءاطاعت پذیری از ولی فقیه بود و آنچه برای شهداءدر این مملکت اصل بود، ولی فقیه بود .
کد خبر: ۸۷۵۹۱۵۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج:  حجت الاسلام تکمیلی ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع)گفت:شهداءبا خونشان و جانبازان با ایثارگریهایشان از دین و اسلام دفاع کردند، اینها ثواب بسیار زیادی نزد پروردگار دارند.

وی افزود: شهداءرفتند تا دین زنده بماند، ما مامور ترویج اسلام هستیم و این وظیفه آحاد ملت است، باید پرچم این انقلاب را تا ظهور حضرت حجت (عج) برافراشته نگاه داریم ، این چیزی است که شهداءنیز از ما خواسته اند.

امام جمعه شهر پیش قلعه: شهیدان به ولی فقیه به عنوان یک اصل دینی و اعتقادی در راستای امامت ایمان داشتند و برای همین اوامر ایشان را با جان و دل اطاعت می کردند.

وی در ادامه در خصوص شاخصه‌ی اصلی و مشترک شهیدان اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های تمامی شهدا که دیدیم اطاعت پذیری از ولی فقیه بود و برای آنها ولایت پذیری مدّ نظر بود نه ولایت مداری.

وی افزود: شهدا به ولی فقیه زمان خود دل داده بودند و به ولایت فقیه  از بُعد اعتقادی نگاه می‌کردند که به اصول دین مربوط می‌شود نه منحصراً فروع دین؛ یعنی ولی فقیه را در عصر غیبت، در ادامه اصل امامت که یکی از اصول دین است، می‌دانستند.

وی با تاکید بر اینکه اگر نگرشی شبیه شهداء به ولی فقیه داشته باشیم به هنگام فرمان‌اش، در جانثاری سبقت خواهیم گرفت،

حجت الاسلام تکمیلی در پایان یادآور شد آنچه برای شهداءدر این مملکت اصل بود، ولی فقیه بود

ارسال نظرات
پر بیننده ها