خبرهای داغ:
به همت حوزه مقاومت حضرت امام خمینی(ره)زیرکوه:

یادواره 12 شهید پایگاه مقاومت شهید بروجردی اردکول برگزارشد

به منظور گرامی داشت یاد و خاطر شهدا ،به همت حوزه مقاومت حضرت امام خمینی(ره)زیرکوه،یادواره 12 شهید پایگاه مقاومت بسیج شهید بروجردی اردکول برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۵۹۱۳۱
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با حضور امام جمعه و جمعی از مسؤولان ادارات و نهادهای دولتی شهرستان، با هدف گرامی داشت یاد و خاطر شهدا ،یادواره 12 شهید پایگاه مقاومت بسیج شهید بروجردی اردکول برگزارشد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه در این یادواره ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا اظهارداشت:راهی که باعث سعادت می شود،صراط مستقیم است و صراط مستقیم یعنی ولایت.

حجت الاسلام والمسلمین احمد اسماعیلی خاطرنشان کرد:زنده نگه داشتن یاد شهدا یعنی اینکه بدانیم شهدا چرا رفتند و جان خود را فدا کردند و ما هم در همان مسیر گام برداریم.

وی با بیان اینکه وصیت همه شهدا این است که پشتیبان ولایت فقیه باشید،تصریح کرد:امروز در مسیر و خط ولایت بودن یعنی این که در مقابل دشمنان سر تسلیم فرود نیاوریم و تسلیم نشویم.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه تاکیدکرد:دوستی با دشمن زندگی را متحول و راحت نمی کند ،بلکه با دوستی خداوند است که زندگی پر از نعمت می شود.

اسماعیلی اذعان داشت:امروز در روضه های ابا عبدالله شرکت می کنیم و شعار هیهات من الذله سر می دهیم اما بحث توکل که اصل واساس است،ضعیف است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین ولایت و مردم است،خاطرنشان کرد:امروز بدعت ها جای ارزشها را گرفته است و اگر حاکمیت جای ولایت را بگیرد،دیگر نمی شود از اسلام نام برد و دشمن نیز به دنبال همین موضوع است.

مداحی،قرائت دلنوشته و قرائت شعر از برنامه های دیگر اجرا شده در این یادواره بود.

گفتنی است در پایان این یادواره از خانواده 12 شهید پایگاه مقاومت بسیج شهید بروجردی اردکول تجلیل شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها