خبرهای داغ:
به همت حوزه امام رضا (ع) ناحیه مانه و سملقان
سرگرد اسماعیل بیدکی در این مراسم گفت: اگر از راه شهدا دور شویم و به توصیه امام خامنه ای توجه نکنیم سیلی محکمی خواهیم خورد،باید منویات رهبری را فصل الخطاب قرار دهیم تا گمراه نشویم.
کد خبر: ۸۷۵۹۱۲۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ سرگرد اسماعیل بیدکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان در یادواره ۲۳ شهید والا مقام روستای کشانک با اشاره به اهمیت دفاع مقدس و نهضت کربلا گفت:  کسانی که جنگ ۸ ساله را دیده اند و از نزدیک درک کرده اند اذعان دارند که ۸ سال دفاع مقدس بهشتی زنده بود.

وی افزود: امروز که در این مکان مقدس هستیم بوی بهشت از روستای کشانک به مشام میرسد از همه دست اندرکاران این یادواره تشکر و قدردانی میکنیم.

بیدکی با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی ایران در جهان تصریح کرد: شهدا برای انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند، اگر بخواهیم عظمت آن را درک کنیم باید ببینیم که دشمنان در طول این ۳۸ سال انقلاب چه قدر در راه پیشرفت این انقلاب سنگ اندازی کرده اند.

وی تاکید کرد: این عظمت در آن است که توانستیم روحیه شهادت طلبی را در کنار امکانات مدرن با هم هماهنگ کنند این امر کار آمدی آن را نیز چند برابر کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان اظهار کرد: هر زمان که روحیه شهدا طلبی ما کم شده و به توپ و تفنگ دل بستیم شکست خوردیم،ادوات نظامی به تنهایی کار آمدی ندارد.

وی بیان داشت: نمونه تاریخی نا کار آمدی سلاح جنگ ۶ روزه اعراب با رژیم صهیونیستی  قابل مشاهده بود که مصر با وجود داشتن موشک نتوانست تل آویو را هدف قرار دهد اما با روحیه شهادت طلبی حزب الله لبنان بار ها با موشک های ایرانی قلب دشمن را هدف قرار میدهد.

بیدکی تاکید کرد:اگر از راه شهدا دور شویم و به توصیه امام خامنه ای توجه نکنیم سیلی محکمی خواهیم خورد،باید منویات رهبری را فصل الخطاب قرار دهیم تا گمراه نشویم.

وی خاطر نشان کرد: جوان مومن وانقلابی که می توان به علم دقیق موشکی دست پیدا کند آیا نمیتواند مشکلات موجود در جامعه را حل فصل کند، رمز موفقیت جوانان مومن و انقلابی ما عمل بی قید و شرط به منویات رهبر معظم انقلاب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها