خبرهای داغ:
امام جمعه آشخانه

باید مصادیق یزید زمان را بشناسیم و با آن ها مقابله کنیم

حجت الاسلام والمسلمین احمد زاده امام جمعه آشخانه در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گفت : امام حسین (ع) با یزید زمان خود مبارزه کردند و وظیفه امروز ما هم این است که با ظالم دوران خود را بشناسیم وبا آن ها مبارزه کنیم،مصادیق یزید زمان آمریکا واسرائیل جنایت کار اند.
کد خبر: ۸۷۵۹۱۱۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد زاده امام جمعه آشخانه در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گفت:وظیفه ما این است که جامعه را بر مبنای دستورات الهی وقرآنی اصلاح کنیم و از انجام کار های شایسته غافل نشویم.

وی افزود: امام حسین (ع) دنبال فرهنگ علوی بودند وبا ظالم وطاقوت زمان خود مبارزه کردند؛ایشان با یزید زمان خود مبارزه کردند و وظیفه امروز ما هم این است که با ظالم دوران خود را بشناسیم وبا آن ها مبارزه کنیم،مصادیق یزید زمان آمریکا واسرائیل جنایت کار اند.

احمد زاده تصریح کرد:با قیام امام حسین (ع) ترس از ظلم در دلها از بین رفت،ایشان به تنهایی مقابل 30 هزار نفر ایستادند تاثیر ایشان را می توانیم در انقلاب اسلامی خومان ببینیم که در زمان شاه خائن مردم از یک سرباز با لباس نظامی میترسیدند اما اکنون مقابل تمامی زورگویان جهان با سرافرازی می ایستیم،این از برکات انقلاب کربلاست.

وی تاکید کرد: باید همه تلاش کنیم تا معارف ناب عاشورا را درست تببین کنیم در این میان وظیفه علما، منبریان و مداحان بسیار خطیر است این عزیزان باید تلاش کنند تا معنویت را درست به مردم منتقل کنند.

امام جمعه آشخانه خاطر نشان کرد: اگر مردم امام حسین(ع) و نهضت کربلا را برای خود الگو قرار دهند در همه مشکلات و تنگنا ها دچار مشکل نخواهند شد.نمونه عینی اعتقاد و اعتماد به قیام عاشورا انقلاب اسلامی ایران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار