خبرهای داغ:
امام جمعه آیسک گفت: سپاه و نیروی انتظامی باید مباحث امنیت اخلاقی و فضای مجازی را به جدیت در دستور کار قرار داده، ضمن آسیب شناسی دنبال کنند.
کد خبر: ۸۷۵۹۱۰۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت هفته نیروی انتظامی امام جمعه آیسک، فرمانده و جانشین حوزه بسیج سید الشهدا، عضو هیات امنای مسجد وحسینیه وعضو ستاد نمازجمعه، مسئول روابط عمومی ستاد نماز جمعه و خبرنگار صدا وسیما در آیسک با حضور در کلانتری شهر آیسک ضمن خداقوت به فرمانده و پرسنل انتظامی بخش آیسک هفته ناجا را به آنان تبریک گفتند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عرب امام جمعه آیسک با اشاره به اهمیت خدمت به مردم درنظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: همه مسئولان باید قدر این توفیق خدمت را بدانند واز فرصت بوجود آمده بر ای خدمت بهتر و بیشتر استفاده کنند.

وی با اعلام آمادگی مجموعه سپاه ، بسیج، هیات های مذهبی وستاد نماز جمعه بر ای همکاری با فرماندهی انتظامی بخش آیسک تاکید کرد: سپاه و نیروی انتظامی باید مباحث امنیت اخلاقی و فضای مجازی را به جدیت در دستور کار قرار داده، ضمن آسیب شناسی دنبال کنند.

در این دیدار ستوان یکم احمد فرزانه فرمانده انتظامی بخش آیسک، اظهار امیدواری کرد این خدمات مورد رضایت خدا، مردم و مسئولان باشد.

وی گفت: با تجربه خدمت در سایر نقاط برای خدمت بهتر به مردم شریف بخش آیسک دست همکاری به سوی مردم مسئولان دراز می کنیم و نیاز به کمک امام جمعه، بسیج و... داریم.

وی با گلایه از ضعف فرهنگ رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در آیسک بر لزوم فرهنگ سازی و اعمال قانون تاکید کرد.

در این دیدار نحوه تعامل بسیج و ناجا در تامین نظم و امنیت مناسبت ها و مجالس ایام محرم تبیین شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها