معاونت برنامه ریزی پایگاه بسیج صنعت نفت در گفت‌وگو با «بسیج»:
دکتر قابضی گفت: قراردادهای جدید نفتی را از طریق اخبار رسانه‌ای آگاه شدیم و گرنه در مبحث تخصصی هیچگونه اطلاعات دیگری نداریم. قراردادهای جدید نفتی مناسب ساختار نظام نیست و برای ما هم واقعا نگران کننده است.
کد خبر: ۸۷۵۹۰۹۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

دکتر قابضی معاونت برنامه ریزی و راهبردی پایگاه شهید چمران صنعت نفت در گفت‌وگو  با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه قراردادهای جدید نفتی را بررسی کردید و ابهامات درباره ایرادات را به دولت انتقال دادید اظهار داشت: پایگاه علمی پژوهشی شهید چمران زیر نظر سیاست کلان نظام قرار دارد و به عنوان تافته جدا بافته نظام نیست لذا تابع نظرشورای امنیت ملی هستیم تا آنچه را که در قراردادهای جدید نفتی مورد تایید  نظام قرار دارد را به شکل قانونی در بیاورند.

وی با بیان اینکه قراردادهای جدید نفتی به پژوهشگاه شهید چمران ارائه نشده است افزود:   ایرادات گفته شده در قراردادهای جدید نفتی را در اختیار نداریم و از ابتدا هم در اختیار ما نبوده است، قراردادهای جدید نفتی به طور خاص به پژوهشگاه‌های نفتی ارائه نشده است تا مورد بررسی و نظر کارشناسانه قرار بگیرد.

دکتر قابضی بیان داشت:  قراردادهای جدید نفتی را از طریق اخبار رسانه‌ای آگاه شدیم و گرنه در مبحث تخصصی به جز اخبار صدا و سیما هیچگونه اطلاعات دیگری نداریم لذا برخی  از اخبار نگران کننده است و قراردادهای جدید نفتی مناسب ساختار نظام نیست  شاید بهتر است گفته شود که برای ما هم واقعا نگران کننده  است  همچون این قرارداد را نداشته‌ایم.

معاونت برنامه ریزی و راهبردی پایگاه شهید چمران صنعت نفت در خاتمه افزود: قراردادهای جدید نفتی باید به صورت رسمی ارائه شود  و طبق نظرات کارشناسی بررسی کنند.

ارسال نظرات