خبرهای داغ:
در جلسه ستاد عتبات عالیات آیسک مطرح شد
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان سرایان گفت: مردم شهرستان سرایان در اربعین حسینی امسال چهار موکب در کاظمین برپا می کنند که یک موکب سهم مردم آیسک می باشد.
کد خبر: ۸۷۵۹۰۹۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،جلسه ستاد عتبات عالیات و حماسه اربعین حسینی شهر آیسک با حضور امام جمعه، بخشدار و معتمدان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

حسن پور رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان سرایان در این جلسه اعلام کرد:مردم این شهرستان در اربعین حسینی امسال۴ موکب در کاظمین برپا می کنند که یک موکب سهم مردم آیسک می باشد.

وی افزود: برنامه ریزی شده تا ۲۵ میلیون تومان هزینه این موکب و پذیرایی ۶۰هزار نفر توسط مردم آیسک تامین شود.

حسن پور محل استقرار موکب های شهرستان را در مقابل باب المراد در کاظمین اعلام کرد.

به گفته وی سهمیه اعزام نیروی انسانی از شهرستان ۲۰ نفر است که ۵ نفر از آیسک اعزام خواهند شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان سرایان از آمادگی برای جمع آوری کمک های نقدی وغیر نقدی در این راستا خبرداد.

به گفته وی سال گذشته جمع کمک مردم به موکب های اربعین در شهرستان سرایان ۸۴میلیون تومان بوده است اما رقم دقیقی از حجم کمک های مردم آیسک طی یک سال اخیر به عتبات وموکب اربعین سال قبل ارائه نداد.

در این جلسه حجت الاسلام عرب امام جمعه آیسک با تسلیت ایام محرم و هفته امر به معروف بر اهمیت توجه به موضوع مهم حماسه بزرگ اربعین با محوریت گردهمایی بزرگ شیعیان در کربلا تاکید کرد.

در این جلسه مقرر شد با برنامه ریزی خادمان اربعین حسینی بابت هر وعده غذایی مبلغ ۱۰هزارتومان از علاقمندان به مشارکت در این امر خیر جمع آوری شود.

رضایی نماینده ستاد عتبات در آیسک هم از همراهی امام جمعه، بخشداری،شورای شهر و حوزه بسیج آیسک و عوامل موکب اربعین در سال قبل تقدیر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها