خبرهای داغ:
موزه‌ شهدای ترور با هدف معرفی شهدای ترور استان و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به مردم، در شهرستان تاکستان دایر می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۸۹۹۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سیاوش طاهرخانی فرماندار شهرستان تاکستان در دیدار غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با ایشان، از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به جهت فعالیت‌های گسترده‌ای که در سطح استان دارند، قدردانی کرد.
فرماندار تاکستان اذعان کرد: مدیرکل بنیاد قزوین در برگزاری سفرهای هفتگی شهرستانی و رفع مشکلات ایثارگران در شهرستان‌ها و مناطق مختلف توجه ویژه‌ای دارند، زحمات ایشان در این راستا قابل تقدیر است.
طاهرخانی بر ایجاد موزه شهدای ترور در تاکستان تاکید کرد و افزود: امیدواریم با هماهنگی سایر دستگاه‌های اجرایی، این موزه را در آینده نزدیک برای معرفی شهدای ترور استان و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به مردم در سطح شهرستان تاکستان دایر کنیم.
وی با اشاره به ایجاد واحد حل مشکلات ایثارگران در فرمانداری عنوان کرد: همه مشکلات و مسایل مرتبط با خانواده‌های شاهد و ایثارگر در دستور کار این واحد می‌باشد و همه تلاش ما در جهت رفع مشکلات این عزیزان که ولی نعمتان ما هستند، قرار دارد.
در ادامه این نشست، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، ضمن قدردانی از تلاش‌های فرماندار تاکستان در امور جامعه ایثارگران، مسایل و مشکلات آنها را مطرح کرد.
همچنین محمد طاهرخانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان ضمن تقدیر از مساعدت‌های فرماندار تاکستان در حل مشکلات جامعه هدف، خواستار تداوم این همکاری تا حل و رسیدگی مستمر امور خانواده‌های شاهد و ایثارگر شد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها