خبرهای داغ:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

هر وقت «صدای سازِشکاری» بلند شده احتمال نااَمنی بیشتر شده است

سرلشکر رضایی گفت: هر وقت صدای سازشکاری از درون کشور بلند شده است احتمال نااَمنی چه از داخل چه از خارج کشور بیشتر شده است.
کد خبر: ۸۷۵۸۹۹۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
سرلشکر محسن رضایی در دیدار با فرماندهان سپاه و جمعی از پاسداران استان فارس با تاکید بر اینکه استان فارس در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سهم بسیار بزرگی داشته است، گفت: شهدای پُرافتخار این استان نشان می دهند در فارس ذخیره های بزرگی از معنویت و ایثارگری وجود دارند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب حسینی و جنگ ما هم یک جنگ حسینی بوده است، گفت: انقلاب اسلامی پس از سقوط شاه پایان پیدا نکرده و دفاع هم پس از سقوط صدام پایان پیدا نکرده است، انقلاب اسلامی زنده است و مبارزات ما هم حسینی است، شاید صدام سقوط کرده باشد اما آن هایی که پشت سر او بودند نظیر آمریکا هنوز هستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ریشه در نهضت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) دارد و نهضت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) نیز نبرد حق علیه باطل است.

وی با اشاره به قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران، گفت:  موشک و نیروهای مسلح برای بازدارندگی هستند تا دشمنان مایوس بشوند، در بُعد فرهنگی و سیاسی هم باید دشمن را عقب بزنیم، وظیفه درایم حرف حق را بزنیم و از مبارزات مسلمین حمایت کنیم.

سرلشکر رضایی افزود: حرف انقلاب اسلامی " نفی تجاوز به کشورها، مردم سالاری دینی در کشورهای اسلامی و اینکه کشورهای اسلامی باید مستقل باشند و زیر بیرق آمریکا و غرب نباشند " است.

وی با اشاره به عدم پایبندی آمریکا به برجام گفت: در مرحله عمل به تعهدات، با بانک های بزرگ دنیا جلسه می گذارند و می گویند مواظب باشید تحریم ها برداشته شده اما مسائل دیگری وجود دارد، بانک های بزرگ دنیا را تهدید می کنند، می گویند تحریم را برداشته اند اما تهدید را جایگزین کرده اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: دشمنان از " صدای حق طلبی انقلاب اسلامی و حمایت انقلاب اسلامی از مبارزات حق گرایانه " می هراسند، اگر یک لحظه غفلت کنیم به ایران حمله می کنند، در طول تاریخ هر وقت صدای سازشکاری از درون کشور بلند شده است احتمال نااَمنی چه از داخل و چه از خارج کشور بیشتر شده است.

وی افزود: منظور از اقتداری که می گوییم یک اقتدار انقلابی است، امروز در راس کشور و در سیمای رهبری اقتدار می بینیم.

سرلشکر رضایی افزود: اقتدار انقلابی با ادب، اخلاق، بصیرت و قاطعیت همراه است و با اقتدار استبدادی متفاوت است.

وی خطاب به پاسداران استان فارس گفت: برخی از من می پرسند چرا لباس پاسداری پوشیده ام؟ پاسخ این است که امروز، روز نمایش اقتدار نظام و رهبری در داخل و خارج از ایران است تهدیدات آغاز شده اند، حوادث منطقه را ببینید، مبارزه ای آغاز شده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشریح رفتار خصمانه عربستان و رژیم صهیونیستی در منطقه گفت: هدف از ایجاد اسرائیل تصرف قلب جهان اسلام و جلوگیری  از ایجاد یک تمدن اسلامی در جهان بوده است، نیروهای وفادار به انقلاب باید متحد شوند، امروز با جنگ احزاب مواجهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها