خبرهای داغ:
فرمانده مرکز آموزش رزم مقدماتی ناویان امام سجاد(ع) اقلید:

هیبت پوشالی آمریکای جنایتکار در 16 مهرماه 1366 شکسته شد

فرمانده مرکز آموزش رزم مقدماتی ناویان امام سجاد(ع) اقلید با اشاره به نبرد دلاورمردان نیروی دریایی سپاه با شیطان بزرگ آمریکا در 16 مهرماه 1366 گفت: این نبرد، موجب شکسته شدن هیبت پوشالی دشمن شد.
کد خبر: ۸۷۵۸۹۷۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳

ناوسالار یکم غلامرضا صفری در دیدار کارکنان مرکز آموزش رزم مقدماتی امام سجاد (ع) که به مناسبت بزرگداشت روز نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (روز نبرد با شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار) صورت گرفت یاد شهدای اسلام، انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی داشت و از حماسه ماندگار و نبرد مقتدرانه دلاورمردان نیروی دریایی سپاه در 16 مهرماه 1366 سخن گفت.

وی به نقش سپاه، ارتش، بسیج، مردم و... در دفاع مقدس و دلاوری‌ها و ایثارگری رزمندگان اسلام در آن دوران اشاره کرد و بیان داشت: نبرد مقتدرانه دلاورمردان نیروی دریایی سپاه با شیطان بزرگ در خلیج‌فارس در 16 مهرماه 1366 یکی از نقاط درخشان و حماسه‌های ماندگار دوران دفاع مقدس است.

صفری ادامه داد: در این نبرد حماسه‌ای جاویدان در رویارویی انقلاب اسلامی و استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار رقم خورد و هیبت پوشالی دشمن شکست و بیشتر سرافکنده و مأیوس شدند.

در ادامه این جلسه امام‌جمعه اقلید با تسلیت به مناسبت ماه محرم و عزای سید مظلومان عالم امام حسین(ع) یاد شهیدان به‌ویژه شهدای نیروی دریایی سپاه را گرامی داشت.

حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی به اقتدار امروز ایران که به برکت انقلاب، رهبری امام(ره) و هدایت مقام معظم رهبری و در زیر پرچم اسلام به‌دست‌آمده اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران امتداد عاشورای حسینی بوده و عزت امروز ما در سایه تاسوعا و عاشورا به‌دست ‌آمده است.

به گزارش فارس، پس از پایان این دیدار کارکنان مرکز آموزش رزم مقدماتی ناویان امام سجاد(ع) اقلید با همراهی امام‌جمعه، فرماندار و معاون وی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسؤولان شهرستانی، مردم و خانواده شهدا با حضور در گلزار شهدای گمنام، ارجمان و امامزاده عبدالرحمان و گل‌باران قبور شهدا، یاد آن‌ها را گرامی داشتند و میثاقی دوباره بستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار