کار زیربنایی و روبنایی در مسکن مهر انجام نشده است

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس بر رفع مشکل تعاونی مسکن خبرنگاران در استان تاکید کرد و گفت: مسکن مهر قصه پرغصه استان است که هنوز کار زیربنایی و روبنایی در آن انجام نشده است.
کد خبر: ۸۷۵۸۹۴۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، احسن علوی، پنج شنبه شب(15 مهر) در جلسه شورای اداری استان کردستان، به وضعیت نامطلوب جاده‌های استان اشاره و اظهار کرد: نظام برنامه ریزی کشور نظامی سخت و ناکارا است که توسعه کشور را ابتر کرده است.

وی افزود: در دنیا نظام برنامه ریزی، مسئولیت را به مدیران محلی واگذار می‌کند که متاسفانه در کشور ما چنین نیست و مدیران محلی قدرت تصمیم گیری ندارند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران عنوان کرد: 96 درصد اعتبارات در کشور ما ملی است و تنها چهار درصد از اعتبارات استانی است و با این شرایط امکان توسعه وجود ندارد.

وی با انتقاد از عدم تخصیص کامل بودجه سازمان برنامه ریزی در سال گذشته، ادامه داد: با توجه به اینکه تصمیمات مهمی در سازمان برنامه و بودجه گرفته می‌شود، نباید یک نفر تصمیم گیرنده باشد.

علوی به مشکلات استان در حوزه راه اشاره و ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های آسیب دیدگان تصادفات اخیر جاده سنندج- مریوان از مردم مریوان خواست خویشتن داری کنند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس بر رفع مشکل تعاونی مسکن خبرنگاران در استان نیز تاکید کرد و افزود: مسکن مهر قصه پرغصه استان است که هنوز کار زیربنایی و روبنایی در آن انجام نشده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار