فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

بسیجیان ابهت استعمار و ابرقدرت‌ها را درهم می شکنند

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: بسیجیان ارزنده‌ترین، بهترین و زیباترین نقش را در دفاع مقدس ایفا کردند.
کد خبر: ۸۷۵۸۸۸۳
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان " سردار جهانبخش کرمی"  اظهار کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، بسیج نقش بسیار مهمی ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه مردم در دوران دفاع مقدس در قالب بسیج نقش بسیار مهمی را ایفا کردند، اضافه کرد: اگر دوران دفاع مقدس نقش مردم در قالب بسیج نبود ما ابتدای جنگ محکوم به شکست بودیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: نیروهای بعثی پس از اینکه نیروهای مردمی و بسیج وارد میدان شدند، زمین گیر شده و شکست‌های بزرگی را متحمل شدند.

سردار " کرمی " با تاکید بر اینکه بسیجیان اراده خود را بر دشمن در دوران دفاع مقدس تحمیل کردند، گفت: در عملیات‌هایی چون ثامن‌الائمه، بیت‌المقدس، فتح‌المبین، خیبر، بدر، والفجر ۸ و کربلای ۵ بسیج نقش بسیار مهمی را ایفا کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن و ابرقدرت‌های جهان بعد از عملیات کربلای ۵ و والفجر۸ خود را محکوم به شکست دیدند، اظهار کرد: دشمن درصدد این بود که کشور را پس از ۱۰ روز تصرف و به پنج کشور تقسیم کند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: پس از این عملیات‌ها به این نتیجه رسید که حتی با پشتیبانی از صدام نیز نمی‌تواند کاری انجام دهد.

سردار "کرمی "با بیان اینکه دشمن پس از این مهم به این نتیجه رسید که باید جلوی سقوط صدام را بگیرد، افزود: بسیجیان و رزمندگان در این عملیات رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان دادند.

وی ادامه داد: عبور از رودخانه خروشان و وحشی اروند زمانی توسط دلیرمردان عرصه دفاع مقدس رخ داد که کسی امیدواری به عبور از آن نداشته است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بیان کرد: جنگ تحمیلی از سوی دشمن یک جنگ جهانی در ابعاد جغرافیایی کوچک بوده است که در آن رزمندگان شکست‌ناپذیرترین خطوط دفاعی دشمن را با رشادت خود درهم شکستند.

سردار " کرمی " با بیان اینکه در یک سوی این جنگ همه کشورهای قدرتمند نوکرانشان و صهیونیست‌ها بودند و در طرف دیگر نیز جمهوری اسلامی و ملت ایران بود، افزود: طبق فرموده رهبر کبیر انقلاب، رزمندگان اسلام ابهت ابرقدرت‌های شرق و غرب را شکستند.

وی در پایان سخنان خود ابراز کرد: رزمندگان ما در این آزمون با سربلندی خارج شدند و بسیجیان ارزنده‌ترین، بهترین و زیباترین نقش را در دفاع مقدس ایفا کردند.

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات