اجتماع بزرگ طلایه داران امر به معروف و نهی از منکرهمزمان با ایام و دهه اول ماه محرم با هدف تبیین پیام های عاشورا دراستان ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۸۸۷۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، اجتماع بزرگ طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر در تاریخ ۹۵/۰۷/۱۲ باحضور اقشار مختلف بسیج در مجتمع فرهنگی رفاهی لاله استان ایلام برگزار شد.

 سردار" حسینی " فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:در راستای عملی شدن بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بایستی تدبیری اتخاذ شود که پس ازاطلاع رسانی آحاد مردم و شناسایی و گزینش آنان در امر طلایه داران امر به معروف ونهی از منکر جذب وسازماندهی انجام شود .وی درادامه سخنان خود گفت:هدف ازحرکت امام حسین(ع) ،جنبش انقلابی گری امام حسین(ع) ،اصلاح دین جدش رسول الله(ص) بود.

الگوگرفتن از حضرت زینب(س) به عنوان شخصیتی که با استقامت دربرابر ظلم می ایستد و پیام قیام امام حسین(ع) که امر به معروف و نهی از منکر است را به گوش جهانیان می رساند بسیار اهمیت دارد. امر به معروف و نهی از منکر به دوگونه  سلبی و ایجابی است، که امر به معروف و نهی از منکر ایجابی اصلی مشترک بین دولت و ملت است و بایستی هر دو دربخش ارشاد ،  تذکرو  راهنمایی  همکاری و هماهنگی داشته باشند.

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات