خبرهای داغ:
مدیرکل صداوسیمای استان فارس با اشاره به اینکه گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی بهترین راه برای تحقق آن است گفت: هیئت‌های مذهبی از عزاداری امام حسین (ع) و ماه محرم برای ایجاد باور به اقتصاد مقاومتی استفاده کنند.
کد خبر: ۸۷۵۸۸۶۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
سید تقی سهرابی در مراسم نشست هم‌اندیشی فعالان و برگزارکنندگان عزاداری امام حسین (ع) با بیان اینکه باید از هر فرصتی برای گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی استفاده کرد، اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی به دلیل ارتباط نزدیک با مردم یکی از بهترین مکان‌ها برای ایجاد باور به اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه مداحان و روسای هیئت می‌توانند به فراخور جلسه اتکا به نیروی داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی را مطرح کنند، گفت: برای اجرای این مطالبه رهبری ابتدا باید این باور را در مردم تقویت کرد و ماه محرم بهترین فرصت برای انجام این کار است.

سهرابی با اشاره به نقش صداوسیما در جذب مشارکت‌های مردمی برای راه‌اندازی موکب احمدبن‌موسی(ع) در مسیر پیاده‌روی اربعین افزود: این موکب در نزدیکترین مکان به حرم امام حسین (ع) برپا می‌شود و از نظر وسعت و ظرفیت پذیرش در کشور بی‌نظیر است.

مدیرکل صداوسیمای استان فارس با بیان اینکه تبلیغات برای جمع‌آوری نذورات مردمی در سطح ملی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: تلاش شده که با پخش این تبلیغات در همه مراکز استانی این موکب با مشارکت همه مردم ایران برپا شود.

وی با بیان اینکه عزاداری امام حسین (ع) در ایران ترازی برای دیگر کشورها است، تصریح کرد: شور و نشاط محرم از همین آغازین روزهای محرم در استان فارس دیده می‌شود و امسال عزاداری تمامی شهرستان‌ها در قاب تلویزیون دیده می‌شود و برنامه‌های رادیویی و تلویزینی نیز تدارک دیده شده است.

سهرابی با اشاره به برگزاری همایش پیرغلامان حسینی در سال گذشته در استان فارس بیان کرد: این همایش در سطح کشور بی‌نظیر بود و می‌توان تجربیات استان فارس در اختیار دیگر استان‌ها قرار گیرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها