کارشناس دینی در جمع سوگواران حسینی کوهرنگ:

نهضت کربلا رمز ماندگاری اسلام است

مبلغ اعزامی به شهرستان کوهرنگ در عزاداران حسینی گفت: عشق به اهل بیت را تضمین کننده دنیا و آخرت انسان است.
کد خبر: ۸۷۵۸۸۶۱
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم، کارکنان ادارات و بسیجیان، در حسینیه محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) شهر چلگرد برگزار می شود.

حجت الاسلام علی اصغر انیسی در جمع عزادارن حسینی شهرستان کوهرنگ، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت ابا عبدالله (علیه السلام) گفت: قیام امام حسین (علیه السلام) و نهضت کربلا، رمز ماندگاری اسلام است.

وی، افزود: امام حسین علیه السلام با آفریدن حماسه عاشورا دین اسلام را تا ابد جاودانه کرد و این جاودانگی برای همیشه تا آخر الزمان پایدار خواهد ماند.

مبلغ اعزامی به شهرستان کوهرنگ در این مراسم ضمن اشاره به فرموده تاریخی حضرت امام (ره)،‌که تمامی دارایی اسلام و انقلاب را مدیون ماه محرم و صفر دانست، تأکید کرد: اگر محرم و حادثه عاشورا نبود اسلام خود به خود رو به زوال می رفت و از راه و هدف اصلی خود خارج می شد .

وی در ادامه سخنان خود، کمال اسلام را دین معرفی کرد و انسان دیندار را کسی دانست که اسلام را در وجود خود پیاده کرده باشد، قوانین و شرایط اسلام را قبول داشته باشد و به آنها عمل کند؛ چرا که معیار دین، ورع است.

انیسی، ورع را از دید علما یک مرحله بالاتر از تقوا دانست و گفت: درجه اسلام هر کسی به مقدار ورع اوست.

وی، در پایان سخنان خود ایمان و عمل صالح را شرط ورود به بهشت دانست و طبق فرموده امام حسین (علیه السلام) که فرمودند:(با محبت اهل بیت از دنیا بروید شفاعت شما را در قیامت تضمین می کنیم)، عشق به اهل بیت را تضمین کننده دنیا و آخرت دانست .


ارسال نظرات
آخرین اخبار