امام جمعه بهاباد با اشاره به قیام حضرت ابی عبدالله الحسین (ع) که مبارزه با ظلم و ظالم است گفت : هر چه درباره شخصیت ابی عبدالله الحسین (ع) گفته شود کم است .
کد خبر: ۸۷۵۸۸۱۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام سیف الله دهقانی امام جمعه بهاباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه نیروی داخل و اقتدار ملی است که دشمن را سر جای خود گذاشته است افزود : بهره برداری از پهپاد صاعقه نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه رئیس سازمان بین الملللی ، ایران را متهم به حقوق بشر میکند گفت : ریختن بمبی که بر سر مردم بی گناه و مظلوم یمن ، بحرین ، لبنان و فلسطین می ریزند و کودکان و زنان و مردان را شبانه روز مورد هدف قرار می دهند به نظر آنها مگر اینها حقوق بشر است؟

خطیب جمعه بهاباد با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم وآنچه که قیام ابی عبدالله به ما درس میدهد شتاخت دوست و دشمن است گفت : در هر زمان افرادی به عنوان دوست و دشمن انسان وجود دارند که باید مواظب بود.

حجت الاسلام دهقانی با بیان اینکه ما امرو زدرون دو جبهه قرار گرفته ایم افزود : ما دو جبهه با افراد خاص داریم یکی جبهه حق با افرادی خاص و دیگری جبهه باطل وجود دارد در آن زمان قیام و شخصیت ابی عبدالله الحسین (ع) مورد رضایت الهی دو جبهه حق و باطل است که در مقابل یزید و یزیدیان و اصحاب و یاران آنها ایستاد.

دهقانی به بحث مذاکرات اشار ه کردو افزود : مقام معظم رهبری بارها فرموده بودند که رضایت با مذاکره حتی انرژی هسته ای را تداشته باشید در دولتهای قبلی هم بحث مذاکرات مطرح میشد و عده ای مخالف و موافق بودند ولی در دولت فعلی اصرار بر مذاکرات داشتند و فرمودند ما به مذاکرات خوشبین نیستیم با توجه به تجربه ای که از بد عهدی های دشمن داریم نمیشود به این مذاکرات دل خوش کرد.

وی عنوان کرد : معظم له فرمودند متاسفانه عده ای حاضر نیستند بی اعتمادی به دشمن را قبول کنند اگرچه به زبان می گویند آمریکا دشمن است اما این احساس در آنها وجود ندارد.

وی به پیام نهضت حسینی اشار ه کرد و افزود : : پیام نهضت حسینی و گفتمان ولایت و انقلاب این است که ما به دشمن اعتماد نکنیم.

وی اظهارداشت : باید رابطه ای وجود داشته باشد که بوی ذلت در آن نباشد و شعار ذلت همراه با شعور است و شعار هیهات من الذله هنوز در جامعه ایران زنده است و ما شعار هیهات من الذله را بر سرداریم.

امام جمعه بهاباد به هفته احیای امر به معروف ونهی از منکر اشاره کرد و افزود : امر به معروف و نهی از منکر باید پشتوانه دولتی و حکومتی داشته باشد و در جامعه اسلامی کسانی که امر به معروف و نهی از منکر می کنند، از آنها حمایت شود.

وی همچنین به سرشماری نفوس و مسکن اشاره کرد و افزود: مردم در سرشماری اینترنتی اهتمام جدی داشته باشند تا در این زمینه صرفه جویی هایی صورت گیرد.

گفتنی است در مراسم نماز جمعه این هفته بهاباد حضرت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان یزد نیز حضور داشتند.

با حضور آیت الله ناصری و بعد از اقامه نمازجمعه؛راهپیمایی امر به معروف و نهی از منکر در بهاباد برگزار شد.

به مناسبت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر و ایام محرم همچنین به منظور ترویج فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و حمایت از آمران به معروف پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی پرشور با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد ، امام جمعه و فرماندار و جمعی از مسئولان و نمازگزاران و اقشار مختلف مردم از مقابل مسجد جامع بهاباد تا روبروی سپاه برگزار شد.

دراین راهپیمایی پرشور و شعور با حضور حداکثری مردم شهیدپرور و انقلابی بهاباد به موجب حمایت از آمران به معروف و تبدیل این حرکت مردمی و خودجوش به جریانی فراگیر در جامعه برگزار گردید.


ارسال نظرات