فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک

240 دانش‌آموز اراکی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: 240 دانش آموز دختر اراکی روز جمعه از محل کانون فرهنگی کوثر این شهر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۵۸۷۵۵
|
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی از اعزام دومین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی اراک به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: 240 دانش‌آموز دختر اراکی صبح امروز هازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

وی افزود: این تعداد در قالب شش دستگاه اتوبوس، در مدت چهار روز اردو از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان خوزستان و زیارتگاه‌های شهدای هشت‌سال حماسه و ایثار بازدید مي‌كنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک هدف از این اقدام را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت‌سال دفاع مقدس در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل دانست و گفت: برای چندمين سال متوالی و با مساعدت آموزش و پرورش این شهرستان کاروان راهیان نور را به مناطق عملیاتی کشور اعزام می کنیم که این دومین کاروان راهیان نور اراک و از ناحیه دو آموزش و پرورش بودند که اعزام شدند.

پاسدار رضایی خاطرنشان کرد: با پیش‌بینی‌های انجام شده و استقبال خوبی که دانش‌آموزان برای ثبت نام و حضور در این کاروان‌ها داشتند به حول قوه الهی توانستیم در برنامه‌ریزی مدون متقاضیان را به این سفر معنوی اعزام نماییم.

وی در پیاان یادآور شد: شرکت کنندگان در این اردوی معنوی از مناطق عملیاتی فکه، چزابه، دهلاویه، یادمان شهدای طلائیه، پادگان شهدای گمنام اندیمشک، یادمان عملیات‌های کربلای ۵ در شلمچه و کربلای ۴ در نهرخین، یادمان عملیات فتح‌المبین و همچنین زیارت مقبره حضرت دانیال نبی(ع) در شهر شوش بازدید مي‌نمايند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار