مسئول سازمان اردویی بسیج گفت: با نزدیکی به روز اربعین حسینی، اردوهای راهیان نور موقتا به مدت 10 الی 15 روز متوقف می شوند تا همه امکانات راهیان نور در اختیار زائران اربعین حسینی قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۷۵۸۶۸۹
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به توقف موقتی اردوهای راهیان نور در ایام منتهی به روز اربعین حسینی گفت: چند سالی می شود که همزمان با فرارسیدن روز اربعین حسینی و حرکت عظیم زائران حسینی از مرزهای مهران، چزابه و شلمچه به کربلا، اردوهای راهیان نور موقتا به مدت 10 الی 15 روز متوقف می شوند تا همه امکانات راهیان نور در اختیار زائران راهیان نور قرار بگیرد.

وی ادامه داد: با نزدیکی به روز اربعین حسینی، به دلیل استقبال گسترده مردم برای حضور در کربلا، امکانات تمام اردوهای راهیان نور در اختیار آنان قرار می گیرد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزی از 10 مهرماه آغاز شده است،‌ خاطر نشان کرد:‌ امسال پیش بینی شده است که بیش از یک میلیون دانش آموز با سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، از نزدیک با محل رشادت های شهدا و ایثارگران آشنا شوند.
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج تاکید کرد: اردوهای راهیان نور دانش آموزی همچنان تا نزدیکی به روز اربعین حسینی ادامه دارد و چند روز بعد از چنین روز مقدسی، از سر گرفته می شود.
ارسال نظرات