معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری بیش از 250 عنوان برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در شهرهای مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۸۶۷۴
|
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی:عباس محمدی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: از 26 مهرماه تا 2 آبان‌ماه به عنوان هفته تربیت بدنی نام‌گذاری شده است که به همین مناسبت بیش از 250 عنوان برنامه فرهنگی ورزشی در سطح شهرهای مختلف استان برگزار خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: شعار امسال هفته تربیت بدنی «سلامت، افتخار، معنویت با ورزش» انتخاب شده که متناسب با این شعار برنامه‌هایی در سطح استان تدارک دیده شده است.
 
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به عناوین روزهای هفته تربیت بدنی بیان داشت: نخستین روز از هفته تربیت بدنی به نام ورزش ـ سلامت همگانی و توسعه پایدار، دومین روز ورزش ـ نشاط، پویایی در مدرسه، دانشگاه و حوزه، سومین روز ورزش ـ قهرمانان، جانبازان و معلولان و غرور ملی، چهارمین روز ورزش ـ کارمندان، کارگران، نیروهای مسلح و ایثارگران و پنجمین روز ورزش ـ شهروندی، محیط زیست پاک نام‌گذاری شده است.
 
محمدی افزود: ورزش ـ سلامت اجتماعی، جامعه عاری از اعتیاد، ورزش ـ روستاییان، عشایر و
اقوام نیز به ترتیب عناوین ششمین و هفتمین روز از هفته تربیت بدنی است.
 
وی اظهار کرد: بیش از 250 عنوان برنامه ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی در استان برگزار می‌شود که برگزاری جشنواره ورزش همگانی، مسابقات استانی، کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های فرهنگی بخشی از این برنامه‌ها به شمار می‌رود.
ارسال نظرات