نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:
خبرگزاری بسیج: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در صبحگاه گردان های بیت المقدس و کوثر سپاه غدیر تبریز با اشاره به اینکه رزمایش بسیجیان نمایش اقتدار آن هاست، گفت: دشمن امروز از این توان دفاعی و اقتدار نظام هراس دارد.
کد خبر: ۸۷۵۸۶۷۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مخمداسماعیل سعیدی آمادگی بسیجیان را در عرصه های مختلف با تفکر شهادت طلبی و روحیه جهادی خطرناک تر از انرژی هسته ای ایران برای استکبار خواند و افزود: بسیجیان با همین باور و روحیه بگ های زرینی را در دوران دفاع مقدس نگاشتند، روحیه ای که امروز بزرگترین نیاز اساسی برای مسئولان نظام است.

وی ادامه داد: بسیجیان این باور و روحیه را از مکتب سیدالشهدا یاد گرفته اند و هنوز هم که هنوز است در فراسوی مرزها با آن در برابر استکبار ایستاده اند، روحیه ای که به برکت آن نظام در منطقه مقتدر و با عزت ایستاده است.

سعیدی اظهار داشت: این آمادگی بسیجیان و این روحیه که نمونه های آن را در جنگ تحمیلی دیدیم امروز الگوی مهمی در جهاد اقتصادی و ایستادگی در برابر مشکلات است که اگر مسئولان به آن توجه کنند قطعا بسیاری از مشکلات کشور حل می شود.

وی با اشاره به پیام این رزمایش ضمن توجه داخلی ها به توان و تفکر بسیج، اعلام آمادگی برای ایستادگی در برابر دشمنان دانست و تصریح کرد: اگر امریکای زیاده طلب و بد عهد بخواهد باز به سیاست های غلط خود ادامه دهد و برای تحکیم حاکمیت اسرائل تلاش کند با جواب دندان شکن بسیجیان روبرو خواهد شد.


در حاشیه صبحگاه مشترک نیروهای بسیجی سپاه غدیر تبریز، جمعی از خانواده های شهدا تجلیل شدند.

رزمایش دور روزه الی بیت المقدس سپاه غدیر تبریز ساعتی پیش با حضور 9گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر در پادگان شهید قاضی این کلان شهر به کار خود پایان داد.

ارسال نظرات