خبرهای داغ:
عصر امروز همایش همیاران پلیس با حضور مردم و جمعی از مسئولین در کانون شهید مطهری اندیمشک برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۸۵۹۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
رئیس پلیس راهور شهرستان اندیمشک در همایش همیاران پلیس که در تالار شهید مطهری اندیمشک برگزار شد،از مشارکت عمومی تمام شهروندان اندیمشکی در ایجاد نظم و انضباط ترافیکی تقدیر کرد.
وی در حاشیه این برنامه به خبرنگار ما گفت: منظور از برگزاری این همایش تقدیر از تمام فرهنگیان معلمان، دانش اموزان و تاماماقشاری که در این زمینه با ما همکاری داشته اند، بوده که با همکاری آنها بستر خوبی در جهت ارتقاء امنیت ترافیکی مهیا شده است.
سرگرد سعید رحیمی با اعلام آمادگی برای برنامه های سال جدید،  افزود:در سال جدید با اشتفاده از تمام ظرفیت ها در جهت کاهش حوادث و سوانح رانندگی تلاش خواهیم کرد.
وی افزود: حوادث رانندگی در شهرستان اندیمشک ۳۰ درصد کاهش یافته که این امر نتیجه مشارکت مردم در اجرای قانون و نظم ترافیکی است.
وی گفت: برقراری نظم ترافیکی تنها با جریمه و برخورد قهری ایجاد نمی شود بلکه در بسیاری از موارد اقدام فرهنگی اثرگذاری بیشتری در کاهش سوانح دارد.
رحیمی اظهار کرد:در شهرستان اندیمشک از ظرفیت های مختلف برای آگاهی بخشی و همکاری شهروندان برای ایجاد انضباط در رانندگی استفاده شده است.
وی در ادامه گفت: مهمترین مقوله برای ایجاد فرهنگ مناسب ، استفاده از ظرفیت های آموزش و پرورش است، که با همکاری فرماندار و مسئولین آموزش و پرورش این بستر فراهم شده است.
وی همیاران پلیس را طلایه داران فرهنگ ترافیک معرفی کرد و گفت: همیاران پلیس از همکاران پلیس هستند که حرکت والدین در حین رانندگی را رصد کرده و در صورت ارتکاب تخلف با رعایت احترام به آنها هشدار دوستانه می دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها