فرمانده قرارگاه قرب کوثر با بیان اینکه برای یک هزار نفر از روستاییان گیلان که فاقد منزل هستند، یک واحد مسکونی احداث می شود، گفت: ۳۲ هزار پروژه در سطح کشور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرا شده است.
کد خبر: ۸۷۵۸۵۰۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، سردار ضیاء الدین حزنی، ظهر امروز(15مهر) در آیین افتتاح حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله احسانبخش شیخ محله اظهار داشت: از ماموریت های اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد امنیت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: سپاه در کنار این ماموریت اصلی در مناطق محروم، مرزی و مناطق حساس کشور ماموریت محرومیت زدایی و مردم داری را در سرلوحه کارهای خود دارد.

فرمانده قرارگاه قرب کوثر با بیان اینکه سپاه از مردم تشکیل شده است و با مردم و برای مردم است، گفت: همه راهبردهای اصلی سپاه مردم داری و محرومیت زدایی است.

سردار حزنی با بیان اینکه هر زمان سپاه در کنار مردم و با مردم بوده در همه ماموریت ها موفق ظاهر شده است، تصریح کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری؛ محرومیت زدایی در راستای پیشرفت الگوی ایرانی- اسلامی است.

 

یک هزار نفر از روستاییان گیلان صاحبخانه می شوند

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طبق دستور رهبر انقلاب باید یک هزار روستا را با چهار شاخص محرومیت زدایی درست کند، خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات سپاه این است که دستورات و آرزوهای مقام معظم رهبری را در سطح کشور اجرا می کند.

فرمانده قرارگاه قرب کوثر با بیان اینکه ماموریت محرومیت زدایی در استان گیلان توسط سپاه قدس در حال اجرا است؛ اظهار داشت: برای یک هزار نفر از روستاییان گیلان که فاقد منزل هستند، یک واحد مسکونی احداث می شود.

سردارحزنی افزود: در بحث تعمیرات در سراسر کشور برای کسانی که خانه هایی در حد طرح محرومیت زدایی دارند تعمیر می شود.

وی با بیان اینکه 32هزار پروژه توسط سپاه در بحث محرومیت زدایی انجام شده که مساجد، خانه عالم، بهداشت، آبخیزداری از جمله این پروژه ها است، گفت: همه این کارها با پیگیری و تلاش عده ای خاص انجام می شود که حوزه آیت الله احسانبخش هم با پیگیری های فرمانده این حوزه احداث شده است.

فرمانده قرارگاه قرب کوثر با بیان اینکه سپاه یکی از نهادهایی است که نگاهش همیشه به مردم است، تصریح کرد: برنامه های فرهنگی و وظایفی که بر عهده بسیج است به خوبی اجرا شود.

در ادامه موسی خوشبین، فرمانده حوزه آیت الله احسانبخش شیخ محله خاطرنشان کرد: برای احداث این حوزه بالغ بر 300میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه زیربنای این ساختمان 450 متر مربع است، اظهار داشت: فاز اول این ساختمان در 13 ماه و فاز دوم در کمتر از 8ماه احداث شد.

ارسال نظرات