سردار رحیمی :

امنيت، محصول وحدت و همگرايي مشترک سپاه ونیروی انتظامی است

سردار رحيمي گفت: امنيت مطلوب استان، محصول وحدت و همگرايي مشترک بين نیروهای سپاه وانتظامی با حوزه امنيت است
کد خبر: ۸۷۵۸۴۸۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان سردار حسين رحيمي"در ديدار با فرمانده و معاونان سپاه سلمان سيستان و بلوچستان به مناسبت گرامی داشت  هفته نيروي انتظامي ،گفت: اگر امروز ما شاهد امنيت پايدار در استان  هستيم،اين دستاورد مهم در سايه وفاق و همدلي بين بخشي تحقق پيدا کرده است.
وي با اشاره به اينکه حفظ وحدت و رفع مشکلات و معضلات اقتصادي همواره مورد تأکيد مقام معظم رهبري مي باشد، تصريح کرد: نيروي انتظامي استان همواره سعي کرده که در برقراري امنيت، ضمن داشتن وحدت رويه با همه دستگاه هاي مرتبط با حوزه امنيت، زمينه را با برقراري امنيت و حضور سرمايه گذاران به اين منطقه از کشور فراهم کند.
سردار رحيمي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: امنيت مطلوب استان، محصول وحدت و همگرايي مشترک بين همه دستگاه هاي مرتبط با حوزه امنيت است.
اين مقام ارشد انتظامي مبارزه با مواد مخدر را يکي از اولويت هاي مهم پليس در استان خواند و گفت:از ابتداي سال جاري تاکنون،مأموران نيروي انتظامي سيستان و بلوچستان ضمن انهدام چندين باند بزرگ و مسلح توزيع کننده مواد مخدر، موفق به کشف بيش از 64 تن انواع مواد افيوني شده اند.
اين مقام ارشد انتظامي به اشراف اطلاعاتي پليس استان در مبارزه با مخلان امنيت عمومي و سارقان اشاره کرد و بيان داشت:مأموران نيروي انتظامي با اجراي طرح ها و مأموريت هاي متعدد و منسجم،موفق شده اند، 90 درصد از جرايم رخ داده در استان را کشف کنند و تاکنون جرم مهم کشف نشده در استان نداريم.
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان در بخش پاياني سخنان خود از هديه مهم پليس به مردم استان در هفته نيروي انتظامي خبر داد و  خاطرنشان کرد: دراين راستا کلاهبردار حرفه اي که مبلغ 500 ميليارد تومان را از دو هزار و 50 شهروند بلوچستاني کلاهبرداري کرده بود توسط مأموران پليس در يک عمليات منسجم و غافلگيرانه، دستگير شد.

 

ارسال نظرات