بافت مرکزی و تاریخی شهر نیاز به فعالیت بیشتری دارد و باید نگاه ویژه­ای به این منطقه داشت.
کد خبر: ۸۷۵۸۴۶۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شهردار منطقه سه زنجان با اشاره به اینکه منطقه سه زنجان از شرایط خاصی برخوردار است، گفت: باید نگاه ویژه­ای به این منطقه داشت، محدوده منطقه سه به علت اینکه پرترددترین محدوده شهر است نیازمند خدمات گسترده و خاصی است که تلاش کرده­ایم در حد توان در خدمت­رسانی شایسته وظیفه خود را انجام دهیم.

مصطفی رضایی افزود: حضور گسترده مردم به دلایل مختلف در این منطقه چه به صورت پیاده و یا تردد با وسایل نقلیه باعث شده تلاش خود را با مساعدت شهردار زنجان و توجه ایشان به این امر به صورت تمام وقت در جهت رفع موانع و مشکلات افزایش دهیم. از ابتدای سال جاری عملیات عمرانی در بخش­های مختلف آغاز شده است و در پنج ماهه اخیر همانطور که شهروندان در سطح شهر شاهد هستند اکیپ­های مختلف عمرانی مشغول خدمت­رسانی هستند.

وي با بیان اینکه به فعالیت­های عمرانی در حال اجرا در سطح منطقه سه اظهارداشت: از جمله مهمترین اقدامات انجام شده می­توان به آسفالت­ریزی 1607.51 تنی در بیش از 80 مکان توسط اکیپ امانی و لکه گیری آسفالت به مقدار 6435 تن در بیش از 79 مکان توسط اکیپ های پیمانی اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت­های عمرانی گسترده­ای در خصوص جدولگذاری معابر اصلی و فرعی انجام شده است، گفت: حجم این جدولگذاری بالای 5.5 کیلومتر طول و در مکان­های مختلف انجام شده است و یا در حال اجراست از جمله: کوچه گونیه، کوچه شهید داود موسوی در خیابان امام مقابل امامزاده، شهرک شهدا، شهرک رجائی، اعتمادیه و کوچه ارفعی زرندی در خیابان امام و قنات حاج یوسف.

رضایی جمع عملیات پیاده­روسازی را 6139 مترمربع اعلام کرد و افزود: در این حوزه اقدامات مهمی با بهترین مصالح انجام شده است از جمله: پیاده­رو خیابان انقلاب اسلامی، خیابان شیخ فضل اله نوری، شهرک شهدا، پارک دانشجو و محوطه ترمینال و خیابان جمهوری حدفاصل دانشسرا تا بلوار در لاین شرقی و غربی، خیابان ذوالقدر، خیابان روزبه، خیابان زینبیه، خیابان سیزدهم اعتمادیه و بزرگراه 22 بهمن حدفاصل میدان جهاد تا پل کوی فرهنگ و کمربند شمالی میدان مدرس جزو مناطقی بودند که عملیات آسفالت ریزی آنها اجرا شده است و در مجموع بيش از 7530.31 تن آسفالت در این محل­ها استفاده شده است.

وی اظهار داشت: لکه گیری آسفالت از ابتدای سال جاری در محل های بسیاری چون کوچه اسکندری واقع در خیابان مدرس، کوچه های اطراف خیابان فردوسی، کوچه های مقیمی، جعفری، مقیمی،قلعه،زهره در خیابان بعثت، ترمینال، محوطه سپاه پاسداران، خیابان دکتر آیت و شفقتیان در بیسیم، پارک گلستان، کوچه های فروردین، اسمائیلی و خادم در خیابان سعدی شمالی، کوچه­ی ارفعی زرندی واقع درخیابان امام، کمربندی جنوبی و خیابان اصغریه انجام شده است.

همچنین عملیات لکه گیری آسفالت در بسیاری از محل ها اجرا شده است و در حال حاضر مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی میزان آسفالت بکار رفته در محل­هایی که نیاز به لکه­گیری داشتند در مجموع بيش از 6435 تن اعلام کرد.

رضایی پیاده روسازی در منطقه سه از مسائل مهم دانست و گفت: با همت شهرداری منطقه سه در سال جاری در پارک دانشجو، شهرک شهدا، اعتمادیه (خیابان 13ام) ، خیابان شیخ فضل اله نوری، خیابان انقلاب اسلامی، معبر خیابان سیلاب و محوطه داخل ترمینال که به صورت پیمانی انجام شده است و مجموع آن 6139 مترمربع است.

شهردار منطقه سه تصریح کرد: جدول گذاری در محل هایی که نبود آن باعث ایجاد مشکلات برای اهالی منطقه شده بود از ابتدای سال جاری به اتمام رسیده است.جدولگذاری های متعددی به­شکل نهر ایستاده، نهر خوابیده، تک جدول و کانیو در شهرک شهدا، کوی فاطمیه، پارک اندیشه، خیابان دلجویی، کوچه گونیه، کوچه اسحاق میرزا، خیابان خواجه نصیرالدین طوسی، خیابان نواب صفوی، خیابان 13ام اعتمادیه، کوچه پیمائی، شهرک رجائی و سایر خیابان ها انجام شده است و مناسب سازی میدان ورکچی ها را با جدولگذاری به طول 230 متر پایان یافته است.

گفتنی است، آسالت ریزی کامل در مسیر کمربندی شمالی حدفاصل میدان جهاد تا میدان ارتش، زینبیه غربی، کوچه گونیه، خیابان انقلاب اسلامی، کوچه سیلاب، شهرک قدس، خیابان شهدا از جمله محل هایی که این اقدامات صورت گرفته است.

ارسال نظرات