خبرهای داغ:
امام جمعه فولادشهر:

دشمنان به دنبال دو قطبی شدن در جامعه هستند/مسئولان منویات اخیر حضرت آقا را فراموش نکنند

امام جمعه فولادشهر متذکر شد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال دو قطبی شدن در جامعه هستند.
کد خبر: ۸۷۵۸۴۲۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان ، حجت الاسلام مسعود سرافراز در خطبه های نماز جمعه این هفته فولادشهر گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال دو قطبی شدن در جامعه هستند.

امام جمعه فولادشهر با بیان اینکه مسئولان منویات اخیر حضرت آقا را فراموش نکنند متذکر شد: رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مد ظله العالی) اخیرا فرمایشاتی را در خصوص حضور برخی از افراد در مناسبت های پیش رو ایراد کردند که باید مورد توجه آحاد جامعه قرار گیرد.

خطیب نماز جمعه فولادشهر با اشاره به ماجرای فتنه ۸۸ در کشورمان یادآور شد: همه ما شاهد بودیم که دشمنان قسم خورده کشورمان با ایجاد فضای دو قطبی در کشور چه خسارت هایی را به نظام متحمل کردند تا جایی که هنوز هم آثار آن فجایع قابل رویت است.

حجت الاسلام سرافراز با تاکید بر تبعیت محض از ولایت فقیه در کشورمان خاطرنشان کرد: نیروهای انقلابی باید با تبعیت کامل از حضرت آقا همانگونه که در سال ۸۸ چشم فتنه را کور کردند، امروزه هم با وحدت و همدلی جلوی هر فتنه و خیانتی را بگیرند.

امام جمعه فولادشهر در ادامه با توجه به در پیش بودن ایام محرم الحرام افزود: مداحان ما باید از ترویج سبک های غلط مداحی بپرهیزند و به فکر احیای سنت های گذشته و اشعار حماسی و انقلابی باشند.

خطیب نماز جمعه فولادشهر با اشاره به ویژه گی های برنامه های ماه محرم تاکید کرد: پرهیز از خرافه گویی، ترویج آموزه های اسلامی و نیز پرهیز از رقابت بین هیات های مذهبی از جمله مواردی است که باید مورد توجه تمامی دست اندرکاران برنامه های محرم قرار گیرد.

وی در پایان با توجه به اهمیت اقامه نماز و احیای فریضه امربه معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: برگزاری مراسمات محرم و طولانی بودن ساعات عزاداری ها نباید ما را از واجباتی نظیر نماز صبح و یا نماز ظهر عاشورا غافل کند.


ارسال نظرات