امام جمعه موقت اهواز در جمع رزمندگان سپاه روح الله :

شناخت امام حسین(ع) ضامن بقای انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی گفت: امام خمینی(ره) علت وقوع انقلاب اسلامی و عزاداری امام حسین(ع) کلید رمز انقلاب اسلامی و ضامن بقای آن است و از این حیث باید راه و مکتبشان را بشناسیم.
کد خبر: ۸۷۵۸۳۹۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

امام جمعه موقت اهواز در جمع رزمندگان سپاه روح الله به مناسب روز 4 محرم گفت:با بیان اینکه شعار علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی و آل سعود نهی از منکر است، ابراز داشت: امام صادق(ع) بزرگترین منکر را انکار حق اهل بیت(ع) در ولایت و خلافت بر کره زمین برشمردند و شعار مرگ بر آمریکا بزرگترین نهی از منکر است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به اینکه آمریکایی ها گوش شنوایی ندارند، اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا سیلی محکمی بر گوش آنها است و امام حسین(ع)، مظهر امربه معروف و نهی از منکر هستند که هدف قیام خود را همین مورد بیان کردند و نام و راه آن حضرت(ع) با تحولات و دگرگونی ها گره خورده است.

وی خاطرنشان کرد: هزاران گروه با حمایت دشمنان در فضای مجازی به مقدسات ما حمله می کنند چرا که از امام حسین(ع) و مکتب ایشان ضربه خوردند و شناخت ایشان بسیار ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان اینکه علت وقوع انقلاب اعتقاد به امام حسین(ع) و مکتب ایشان است، افزود: با شناخت و اعتقاد به مکتب و راه آن حضرت، انقلاب اسلامی حفظ خواهد شد و این اعتقاد سرمایه بزرگ ماست که در انقلاب اسلامی تبلور دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با اشاره به سخن امام راحل(ره) مبنی بر اینکه محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته اند، گفت: قدرت بی نظیر جنگ نرم جمهوری اسلامی در دفاع مقدس، دشمن را زمین گیر کرد و در این زمینه در وصیت نامه هر کدام از شهدا نام امام حسین(ع) چهار بار تکرار شده است.

وی در پایان گفت یکی دیگر از کلید واژه های مهم رهبر انقلاب "جهاد کبیر"بوده است و جهاد کبیر این است که به‌طرف دشمن میل پیدا نکنیم مواظب دسیسه های دشمن باشیم آن‌ها می‌خواهند برجام یک را کامل کنند و بعد سراغ برجام های دیگر بروند.

ارسال نظرات