خبرهای داغ:

برگزاری سالروز گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی محرم۹۴ شهر صفی آباددزفول با حضور سردار شاهوارپور

سالروز گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی محرم۹۴ شهر صفی آباددزفول با حضور سردار شاهوار پور فرماندهی سپاه ولیعصر.عج.خوزستان، در محل هیئت روضه الحسین.ع. صفی آباد برگزار شد
کد خبر: ۸۷۵۸۳۲۳
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴

در این مراسم که شب سوم محرم به همت هیئت رزمندگان بخش مرکزی دزفول و هیئت روضه الحسین.ع. صفی آباد و با همکاری حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه.س. به.انجام رسید، سردار شاهوار پور عنوان کرد:

ترور و تروریسم از دید تمام آزاد مردان دنیا محکوم است، حادثه ای که سال گذشته در صفی آباد اتفاق افتاد نشأت گرفته از تاریخ ماست، چرا که همچنان و همواره خون ما بیمه کننده اسلام بوده است.

سردار شاهوار پور با بیان اینکه زمان و مکان دو مقوله ای هستند که تاریخ را برای ما یادآوری میکنند بیان داشت:

روزهایی که در طول تاریخ تمرار می شوند مانند حادثه جنگ تحمیلی، حادثه ترور رهبری و شخصیت های انقلابی ما و همین حادثه محرم ۹۴ صفی آباد، برای ما گذشته ی ما را یادآوری میکند که چ اتفاقاتی بر ما گذشته و برجستگی ها و چالش های ما را روایت می کند.

وی افزود: مکان هایی که اتفاق و حوادث در آنجا رقم خورده، موجب دگرگونی تاریخ شده است، مانند کربلا ، گه اکنون مأمنی برا زائران حسینی است و محلی برای حرکت واحد و یکپارچگی شیعیان و مسلمانان شده است.

فرمانده سپاه استان خوزستان تصریح کرد: تاریخ را باید مرور کرد، مرور حادثه کربلا که مقدمه حرکت انقلاب اسلامی ماست، ب ما نشان می دهد امام حسین.ع. با دلیل مستدل و متقن و قابل قبول برای همه تاریخ نهضت عاشورا را رقم میزند، حرکتی که اگر امروز هم اتفاق می افتاد ما باور میکردیم این حرکت درست است چرا که حرکتی انسانی و الهی بود. او در عین مظلومیت برای زنده کردن دین و دفاع از اصول اصلی انسانیت که توسط یزید پایمال میشد و زحمات پیامبر.ص. هم به باد فنا میرفت، قیام کرد.

وی ادامه داد: لذا این چنین است که همه کسانی که در اطراف امام حسین.ع. قرار میگیرند، برای ما الگو می شوند همچون حر بن یزید ریاحی، وهب، و .. اینان در کنار اباعبدالله، صحنه ی سفیدی را در تاریخ رقم می زنند که تا ابد الگوی آزادمردان می شود و امروز شهدای ما اقتداکنندگان به سرور شهیدان هستند که در تاریخ ماندگارند.

در این مراسم جمع با شکوهی از جوانان انقلابی شهر صفی آباد از مرد و زن حضور داشتند که فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دزفول سرهنگ محتشمی راد و فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ثارالله ستوانیکم امین ولایتی در بین حضار بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها