فرمانده سپاه تنگستان:

دفاع غیر محافظه کارانه از مواضع رهبر معظم انقلاب از وظایف مبلغین دینی است/خطر ترویح تفکر سکولاریسم در بین جوانان جدی است

فرمانده سپاه تنگستان گفت: امروز خطر ترویج تفکر سکولاریسم در بین جوانان جدی است و دشمن به دنبال این مهم یعنی تزریق تفکر جدایی دین از سیاست در ذهن جوان مومن ایرانی است.
کد خبر: ۸۷۵۸۳۱۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، محمد علی ملاکی در جمع اپمه جماعات شهرستان تنگستان و در همایش طلایه داران تبلیغ گفت: روحانیون و مبلغین باید در کلام و بیان خود از عمود خیمه انقلاب یعنی مقام معظم رهبری تاسی بگیرند.

وی تصریح کرد: حادثه عظیم عاشورا پایه و اساس انقلاب ماست و ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله فرصت بسیار خوب و مناسبی برای ترویج تفکر انقلاب است.

ملاکی یاد آور شد: در شهرستان ما با محوریت امام جمعه کارهای ارزشمندی در راستای اجرای واجب فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر انجام شده است.

وی گفت: در جایی که رهبر معظم انقلاب به طور مدام در بیانات خود ما را به تقویت روحیه انقلابی گری سفارش می کنند در ایام محرم یکی از محورهای اصلی که بایستی توسط مبلغین به مردم منتقل شود ترویج روحیه انقلابی در بین مردم است.

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان متذکر شد: امروز خطر ترویج تفکر سکولاریسم در بین جوانان جدی است و دشمن به دنبال این مهم یعنی تزریق تفکر جدایی دین از سیاست در ذهن جوان مومن ایرانی است.

وی افزود: دشمن بر تفکر جدایی دین از سیاست لباس قشنگ جوان پسندی پوشانده و می خواهد به ذهن و باور آنها وارد کند تا به اهداف شوم خود برسد که روحانیون و سخنرانان منبر امام حسین ( ع) در اقصی نقاط شهرستان بایستی در بیانات و سخنرانی های خود این را مد نظر قرار دهند.

ملاکی بیان داشت: نیروهای ارزشی و انقلابی بایستی تقویت و حمایت شوند و این حمایت به کمک شما مبلغین عزیز امکان پذیر است.

وی خاطر نشان کرد: امروز یک مبلغ دینی باید در راستای دفاع غیر محافظه کارانه از مواضع رهبر معظم انقلاب گام بردارد و این همان تفکر انقلابی است.

ملاکی ابراز داشت: امروز مقام معظم رهبری تذکرات بسیاری در امر خطر نفوذ و فتنه های متعددی که انقلاب با آن مواجه بوده و خواهد بود را در بیانات خود داشته اند که بایستی در ترویج و روشنگری این مسایل مبلغین بزرگوار انقلابی عمل کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار