20 هزار قطعه بچه ماهی سردآبی از گونه قزل آلا در 5 استخر دو منظوره کشاورزی شهرستان خاتم با حضور فرمانده سپاه ناحیه خاتم و مسئول بسیج سازندگی استان یزد رها سازی شد.
کد خبر: ۸۷۵۸۳۰۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، گفتنی است در شهرستان خاتم نيز طي سال هاي اخير توليدي ها و مزرعه هاي پرورشي متعددي توسط كارآفرين هاي اين شهرستان در زمينه هاي مختلف راه اندازي شده كه هم اكنون نيز بسياري از اين طرح ها با روند بسيار خوبي رو به پيشرفت و توسعه هستند كه در اين راه بسيج سازندگي كمك شاياني به فعالان علاقمند در عرصه هاي اقتصاد مقاومتي داشته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در این بازدید به نقش و اهمیت تولید ماهیان سرد آبی و احداث مزارع ماهیان سردآبی در شهرستان خاتم اشاره کرد و گفت: این شهرستان در زمینه احداث مجتمع های پرورش ماهیان سردآبی منحصر بفرد است.

سرهنگ آزادی نژاد افزود: شهرستان خاتم به عنوان یکی از قطب های پرورش ماهیان سردآبی در سطح استان مطرح است.

به گفته وی بهره گیری از مجتمع های پرورش ماهیان سردآبی افزون بر ایجاد اشتغال نقش بسزایی در جلوگیری از مهاجرت و مهاجرت معکوس دارد.

آزادی نژاد به وجود منابع آبی و پتانسیل های شهرستان خاتم و رشد چشمگیر پرورش ماهیان سردآبی اشاره کرد و گفت: در همین راستا بسیج سازندگی تسهیلات اقتصاد مقاومتی افزون بر تولید ماهی در مزارع، بهره برداری از منابع آبی خرد را نیز برای کشاورزان ارائه می نماید.

وی در پایان یادآور شد امروز در شهرستان خاتم به حول و قوه الهی 200 هزار قطعه ماهی قزل آلای سردآبی در استخرهای دو منظوره پرورش ماهی توسط متقاضیان تسهیلات اقتصاد مقاومتی آزاد سازی شد.


ارسال نظرات