نماینده اسبق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی:

بدخواهان نظام بدنبال فتنه دیگر در گیلان هستند

فرمانده اسبق سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه بدخواهان نظام به زعم خود، زمینه فتنه در گیلان را از لحاظ فروریختگی فرهنگی و سیاسی مهیاتر دیده اند، گفت: آنان با تحریک افکار عمومی در صدد بر هم زدن آرامش جامعه هستند.
کد خبر: ۸۷۵۸۲۹۱
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲

سردار سیدعلی آقازاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به قضایای اخیر استان و مواضع برخی از مسئولین علیه نهادهای انقلابی اظهار کرد: عده ای در گیلان با هنجار شکنی در جهت تهمت و تضعیف نیروها و نهادهای انقلاب عمل نمودند.

فرمانده اسبق سپاه قدس گیلان با بیان اینکه جامعه امروزه بیش از هر زمان دیگری نیاز به آرامش و مدیریت کارآمد جهت خدمت به مردم را دارد، خاطرنشان کرد: در درجه اول مسئولین کشوری و استانی بیشتر از همه بایستی احساس مسئولیت کنند تا بنا به عقل و خرد و تاکید همه مسئولان و دلسوزان نظام، کشور را از بحران های معیشتی، رکود، بیکاری خانمان برانداز، آسیب های اجتماعی، لجام گسیختگی فرهنگی، حقوق های نجومی، فلاکت ناشی از برجام و تهدیدات امنیتی که به نوعی جمهوری اسلامی را درگیر نموده نجات دهند.

نماینده اسبق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان گیلان قطعا یکی از استان هایی است که بیش از پیش نیاز به کار و تلاش و رفع نیاز های حیاتی مردم دارد، ابراز نمود: در آستانه انتخابات آینده به نظر می رسد بار دیگر نظام سلطه و همپالگی های داخلی آنها عزم خود را جزم نموده تا با تکرار و اجرای عملیات فتنه انگیزی همچون فتنه ۸۸ هزینه هایی گزاف برای نظام بتراشند.

وی با تاکید بر اینکه بدخواهان نظام به زعم خود، زمینه فتنه در گیلان را از لحاظ فروریختگی فرهنگی و سیاسی مهیاتر دیده اند، گفت: آنان با تحریک افکار عمومی در صدد بر هم زدن آرامش جامعه هستند که البته مسئولین استانی می بایست با خوردن خربزه پای لرز آن نیز بنشینند.

سردار آقازاده در پایان تصریح کرد: انتظار می رفت استاندار محترم گیلان بر زیر مجموعه سیاسی – فرهنگی خود نظارت بیشتری نمایند تا چند عنصر بدسابقه فرهنگی- اقتصادیِ طمعکار و خوش رقصِ سیاسی، به خود اجازه چنین گستاخی هایی به ارزش ها ندهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار