بوشهر-حجت الاسلام دشتی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در آئین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کنگان ذلت ناپذیری امام حسین (ع) را مصداق بارز جهاد کبیر خواند.
کد خبر: ۸۷۵۸۲۹۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان،  آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کنگان با حضورحجت الاسلام حسین دشتی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق (ع) برگزار شد.

در ابتدای مراسم فرمانده سپاه شهرستان کنگان ضمن خیر مقدم به میهمانان از فعالیت های حجت الاسلام میرشکاری تقدیر کرد .  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) با اشاره به آیه 52 سوره مبارکه فرقان «فلاتطع الکافرین و جاهدهم به جهادا کبیرا» افزود:امام حسین(ع)مبنایش جنگ و خونریزی نبود بلکه برای احیای دین پیامبر(ص) اقدام به جهاد کرد وجهاد  و ذلت ناپذیری امام(ع) مصداق بارز جهاد کبیر است.

وی افزود: ما با سه نوع جهاد روبرو هستیم؛ جهاد اکبر یا همان جهاد با نفس، جهاد اصغر یا همان جهاد مسلحانه با دشمنان، جهادی است که به آن جنگ سخت نیز اطلاق می شود و جهادکبیر یا همان عدم تبعیت از دشمن جهاد کبیر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع)در ادامه به الزامات و ویژگی های جهاد کبیر اشاره کرد و گفت: تبیین، روشنگری و بصیرت افزایی نسبت به اعماق دو جبهه حق و باطل، فهم هوشمندانه و خدمت خالصانه برای خدا، پاسداری از روحیه انقلابیگری و زمینه سازی برای فراگیری آن، فهم جبهه بندی ها و جایگاه راهبردی انقلاب و حساسیت در برابر دشمن از جمله الزامات و ویژگی های جهاد کبیر است.

در پایان مراسم طی حکمی حجت الاسلام بحرانی بعنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کنگان معارفه  و حجت الاسلام روح الله میرشکاری تودیع شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها