خبرهای داغ:
رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی استان قم:

برقراری امنیت نشات گرفته از فضای علم و آموزش در کشور است

رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی استان گفت: اگر مأموران نیروی انتظامی امنیت را پابرجا و نظم و انضباط را در ایران برقرار می‌کنند، نشات گرفته از علم و آموزشی است که آموخته‌اند.
کد خبر: ۸۷۵۸۲۵۲
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
برقراری امنیت نشات گرفته از فضای علم و آموزش در کشور است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام حسین موجانی در ششمین روز از هفته ناجا در مراسم جشن مهر و دانش که با حضور دیگر مسؤولان انتظامی استان قم و آموزش و پرورش در دبیرستان استعدادهای درخشان میری برگزار شد، با بیان اینکه امروز روز نظم، انضباط و رافت است، گفت: پیامبر (ص) فرمودند که در میان صدقاتی که مردم می‌دهند هیچ صدقه‌ای ارزشمند‌تر از یادگیری علم و انتشار آن نیست.

وی ادامه داد: اگر مأموران نیروی انتظامی امنیت را پا برجا و نظم و انضباط را در ایران برقرار می‌کنند نشات گرفته از علم و آموزشی است که آموخته‌اند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان قم خطاب به دانش آموزان این مدرسه، افزود: دیروز ماموران پلیس مانند شما روی این صندلی‌ها نشسته بودند و با فراگیری علم و دانش خدمت به مردم را در مسیر ناجا انتخاب کردند.

موجانی ادامه داد: اگر امروز مأموران پلیس در مرزها دست روی ماشه برده و اجازه تحرک به دشمنان نمی‌دهند این برقراری امنیت برگرفته از اعتقاداتی است که در مدارس و مراکز آموزشی آموخته‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امنیت برقرار نمی‌شود مگر اینکه در مقابل علم اساتید زانو بزنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار