خبرگزاری بسیج: مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از فرسوده بودن 30 درصد از فضاهای آموزشی استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۸۲۴۴
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ عبدالرضا فولادوند، در آئین بهره برداری دو مدرسه خیر ساز در بخش خاوران، افزود: دولت به رغم مشکلات مالی فراوان در طول این سه سال توانسته خدمات زیادی در حوزه بازسازی، نوسازی و احداث مدارس انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه 20 درصد فضاهای آموزشی استان توسط خیرین داخل و خارج کشور ساخته می شوند، خاطر نشان کرد: نقش خیرین در توسعه مدارس یک نقش بی بدیل و انکار ناپذیر است و اگر تلاش این افراد نیکوکار نبود، آموزش و پرورش در تامین فضای مناسب آموزشی با مشکلات زیادی رو به رو بود.

وی با بیان اینکه بخش قیام دشت بالاترین تراکم جمعیت دانش آموزی را بعد از شهرستان بهارستان در استان تهران دارد، گفت: سازمان نوسازی و تجهیز مدارس با همکاری انجمن خیرین مدرسه ساز برای سال تحصیلی 95-96 مشکلات فضای آموزشی را حل کرده اند.

 مدرسه کاوه آهنگر در زمینی به مساحت 2 هزار و 350 متر مربع با زیربنای 3 هزار و 295 متر مربع با 16 کلاس، 8 اتاق اداری، آزمایشگاه، کتابخانه و نمازخانه و صرف اعتبار 40 میلیارد ریالی در بخش خاوران شهرستان ری ساخته شده است.

مدرسه مینو نیک نیان نیز در زمینی به مساحت 2 هزار و 540 متر با زیربنای 945 متر مربع به صورت 6 کلاس، 6 اتاق اداری، آزمایشگاه، کتابخانه و نمازخانه ساخته شده است.

 

 

ارسال نظرات