خبرگزاری بسیج: فرماندار شهرستان ری ساخت و سازهای غیر مجاز را موجب از بین رفتن منابع ملی و تضییع حقوق بیت المال دانست.
کد خبر: ۸۷۵۸۲۲۸
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری در جلسه ساخت و سازهای غیرمجاز که با حضور شهرداران تابعه، معاونان فرماندار، بخشداران و روسای ادارات در سالن روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام عزای امام حسین(ع) اظهار داشت: دستگاه های نظارتی و اجرایی کشور باید با توجه به دو مقوله مهم از بین رفتن منابع ملی و تضییع حقوق بیت المال نسبت به ساخت و سازهای غیر مجاز حساس باشند.

جمالی پور در ادامه گفت: برخورد و مقابله با ساخت و سازها از موضوعات مهم و کلان کشور است که مورد اجماع تمام مسئولین کشور است.

وی با بیان اینکه در فرآیند توسعه و پیشرفت نباید قانون را نادیده گرفت، افزود: باید   از راه های قانونی و البته نه با سخت گیری و بهانه تراشی های گوناگون ، مسیر پیشرفت و توسعه کشور را هموار کرد.

فرماندار شهرستان ری اضافه کرد: لازم است مقررات و قوانین سخت و دست و پاگیر بررسی و بازنگری گردد تا سد راه توسعه و پیشرفت کشور و انجام امور مهم و حیاتی نگردد.

جمالی پور با اشاره به این موضوع که فرمانداری شهرستان ری و دیگر دستگاه های مربوطه در جهت منافع مردم شهرستان قدم بر می دارند، گفت: فرمانداری شهرستان ری نه مانع توسعه و پیشرفت می شود و نه اجازه می دهد تا با ساخت و سازهای غیر مجاز حقوق بیت المال ضایع شود.

وی با اشاره به اینکه در ایام و مناسبت های خاص بیشترین ساخت و سازهای غیر مجاز صورت می پذیرد افزود: دستگاه های نظارتی در چنین ایامی  باید از تلاش و دقت و حساسیت بیشتری برخوردار باشند.

معاون استاندار تهران با اشاره به اجرایی نشدن برخی احکام قضایی در ساخت و سازهای غیرمجاز، تاکید کرد: کمیته ای در جهت اجرای احکام قضایی در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز تشکیل شود و حتما در اسرع وقت احکام صادر شده در این خصوص تعیین تکلیف شود.

ارسال نظرات