خبرهای داغ:
مدیرکل استاندارد استان همدان مطرح کرد
مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: استاندارد در حمایت از تولید داخلی و مبارزه با قاچاق کالا نقش مهمی دارد.
کد خبر: ۸۷۵۸۱۹۸
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد مددی امروز در همایش پلیس، امنیت، اصناف گفت: استاندارد در حمایت از تولید داخلی و مبارزه با قاچاق کالا نقش مهمی دارد.

وی افزود: آنچه که اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های کلی آن و تولید داخلی و شبکه توزیع و کسب و کار را رونق می‌دهد کیفیت و کیفیت‌سازی است.

مدیرکل استاندارد استان همدان اظهار داشت: به اعتقاد کارشناسانی که در موضوع کیفیت‌سازی صاحب نظر هستند برای احترام به حریم و حقوق مصرف کننده کالای ایرانی؛ شعار ایرانی «کالای ایرانی بخر» باید به شعار ایرانی «کالای ایرانی با کیفیت بخر» تغییر یابد.

وی با بیان اینکه کالای با کیفیت می‌تواند کالای وارداتی و قاچاق را از میدان شبکه توزیع خارج کند، خاطرنشان کرد: چنین کالایی می‌تواند با کیفیت خود نیاز مخاطب و مصرف کنندگان را تامین کند و این موضوع تنها با رصد اینکه کدام کالا کیفیت لازم را دارد و تحت نظر دستگاه‌های حاکم در بحث تولید است محقق می‌شود.

مددی با اشاره به نقش مهم و محوری پلیس و اتحادیه‌ها در رونق و شتاب بخشیدن به تولید داخلی به کشور گفت: باید به بحث کالاهای که مشمول استاندارد هستند توجه شود و کالایی به فروش برسد که نشان استاندارد داشته باشد تا موجب تثبیت بازار و مشتری شود.

وی خاطرنشان کرد: باید در کنار حمایت از شبکه توزیع و تولیدات داخلی و ملی یک مبارزه عملی با قاچاق کالا صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات