خبرهای داغ:
رئیس اتاق اصناف استان همدان با اشاره به نقش اثرگذار و محوری نیروی انتظامی در مبارزه به قاچاق کالا گفت: این مهم زمینه اشتغال و تولید داخلی را فراهم می کند تا اقتصاد مقاومتی به درستی پیاده‌سازی شود.
کد خبر: ۸۷۵۸۱۹۶
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمید فرسایی امروز در همایش پلیس، امنیت، اصناف با اشاره به ارتباط تنگاتنگ اصناف و نیروی انتظامی بیان داشت: ارتباط پلیس و اصناف باعث می‌شود که نقش اثرگذاری در حوزه اقتصاد پیاده کنیم.

وی افزود: یکی از نقش‌های حیاتی نیروی انتظامی در کشور موضوع پر اهمیت ایجاد امنیت برای فضای کسب و کار و سرمایه‌گذاری است.

رئیس اتاق اصناف استان همدان گفت: امروزه سرمایه‌گذار با علم و آگاهی و دانش روز سرمایه گذاری می‌کند، اولین محور و عمده‌ترین موضوع در سرمایه‌گذاری امنیت در کسب و کار است که امروزه تمام کشورهای توسعه یافته به آن نگاه ویژه‌ای دارند.

وی با بیان اینکه امنیت محور اصلی توسعه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در کشور است، تصریح کرد: امنیت امروز کشور با توجه به نا امنی‌های موجود در منطقه مرهون تلاش و همت نیروهای امنیتی، انتظامی،سپاه، ارتش و ... است که برای ارتقای امنیت کشور از جان و مال خود می‌گذرند.

فرسایی نقش نیروی انتظامی در مبارزه به قاچاق کالا را بسیار اثرگذار و محوری بیان کرد و اظهار داشت: امروزه نیروی انتظامی از مرزها تا مرکز کشور بیشترین فعالیت را در مبارزه با قاچاق کالا دارد تا بتواند زمینه اشتغال و تولید داخلی را فراهم کند تا اقتصاد مقاومتی به درستی پیاده‌سازی شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از محورهای همکاری پلیس و اصناف، ساماندهی صنوف است و در این زمینه اداره اماکن عمومی و پلیس اطلاعات امنیت سال‌هاست که با اصناف همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات