بسکابادی در گفتگو با «بسیج»:

رسانه‌های انقلابی، تصویرگر فعالیت مدیران جهادی در عرصه اقتصاد مقاومتی باشند

مسوول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی گفت: مدیران جهادی فراوانی در کشورمان وجود دارند که خالصانه برای خدمت بیشتر به مردم در نقاط مختلف کشورمان بلاخص مناطق محروم به ایفای نقش می‌پردازند.
کد خبر: ۸۷۵۸۱۹۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

محمد بسکابادی مسوول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با تأکید بر لزوم  بکارگیری از مدیران جهادی در قسمت های حساس اقتصادی کشور اظهار داشت: مدیران جهادی فراوانی در کشورمان وجود دارند که خالصانه برای خدمت بیشتر به مردم در نقاط مختلف کشورمان بلاخص مناطق محروم به ایفای نقش می‌پردازند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های انقلابی باید تصویرگر فعالیت مدیران جهادی در عرصه اجرایی باشند افزود: خدمات ارزنده فراوانی توسط مدیران جهادی، گروه‌های جهادی و متخصصین بسیجی صورت می‌گیرد ولی به دلیل اینکه به خوبی منتشر نمی‌شود مردم اطلاعات دقیقی از عملکرد مدیران جهادی ندارند.

بسکابادی خاطر نشان کرد: اگر رسانه‌ها به نشر واقعیت اقتصاد مقاومتی توسط مدیران جهادی بپردازند مردم بیشتر به کاربرد و اقتصاد مقاومتی آگاهی می‌یابند و این باعث می‌شود تا توسعه اقتصادی و مصرف تولیدات داخلی شکل بگیرد.

ارسال نظرات