خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: مراسم وداع با شهید «احمد روستایی» جمعه 16 مهر ماه در حسینیه ثارالله و تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار روز شنبه 17 مهر ماه ساعت 9 صبح در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۸۱۲۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
سرهنگ داود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر در خصوص شهید تازه تفحص شده اظهار داشت: هم‌زمان با ماه محرم پیکر مطهر 78 شهید سرافراز دوران مقدس از مرز شلمچه وارد کشور شد تا بعد از انجام آزمایش‌ها و تشخیص هویت برای تشییع به شهرهای مختلف کشور منتقل شوند.

وی افزود: سه شهید که هویت آنها شناسایی شده از شهدای استان همدان هستند که یکی از آنها شهید «احمد روستایی» از شهرستان ملایر است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: شهید «احمد روستایی» متولد 1342 اعزامی از ملایر بودند که در سن 17سالگی به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه شهید «احمد روستایی» بعد از گذشت 36 سال به وطن بازمی‌گردد، افزود: این شهید بزرگوار همراه با 78 شهید سرافراز دیگر روز سه‌شنبه 13 مهر ماه وارد کشور شده‌اند.

ابراهیمی عنوان کرد: شهید «احمد روستایی» در سال 1360 در عملیات مطلع الفجر به شهادت می رسد و پیکر مطهر این شهید عزیز در ارتفاعات تنگه کورک منطقه گیلان غرب تفحص شده است.

وی ادامه داد: مراسم وداع با شهید «احمد روستایی» جمعه شب در حسینیه ثارالله و تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار روز شنبه 17 مهر ماه ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ بر اساس اعلام کمیته جستجوی مفقودین پیکر مطهر شهیدان «جمشید طهماسبی»، «احمد روستایی» و «قوام کیانی» روز پنج‌شنبه 15 مهر وارد همدان شده و پس از برگزاری مراسم وداع در زادگاهشان به‌صورت مجزا تشییع می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات