خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه رسانه ها در مقابل جبهه رسانه ای دشمن نقش مالک اشتری داشته باشند، گفت: در زمان حال دنیا در یک مبارزه رسانه ای به سر می برد.
کد خبر: ۸۷۵۷۹۹۹
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت السلام والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با اعضای بسیج رسانه سراسر استان با تسلیت ایام عزاداری امام حسین(ع) اظهارداشت: حضور شما در رسانه ها مایه امیدواری است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به رخ دادهای منطقه و جهان گفت: با همه هشدارهایی که مقام معظم رهبری در سخنانشان می دهند همواره یک پسوند در سخنان ایشان وجود دارد که "شما پیروز هستید".

عبادی با بیان اینکه خوشبختانه جوانان ما از مشکلات و مسائل دین غافل نیستند، عنوان کرد: رسانه ها در دنیای امروزی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها همچون پرونده سازانی اند که درجبهه حق یا باطل شریک اند، عنوان کرد: رسانه های قرن ها تاریخ نویسان بوده اند.

عبادی ادامه داد: اگر رسانه ای از جبهه باطل حمایت کرد در تمامی و مردم گمراه شدند در تمامی گناهانی که به سبب گمراهی مردم رخ داده است شریک اند و اگر در جبهه حق حضور داشتند و آنچه نوشتند حق بود در ثواب آنچه که مردم را به راه حق و حقیقت می کشاند دخیل اند.

وی با اشاره به اینکه شهادت دادن در رسانه‌ها می‌تواند نقش واحد داشته باشد، گفت: در دنیا دو جبهه حق و باطل وجود دارد که موضع‌ها را به طور دقیق مشخص می‌کند و باید بدانیم موضع ما در این جبهه چگونه است.

نماینده ولی فقیه درخرسان جنوبی گفت: در زمان حال دنیا در یک مبارزه رسانه ای به سر می برد.

وی با بیان اینکه جبهه نظامی بیشتر نقش فیزیکی دارد که آب و خاک تصرف می شود، افزود: در جبهه رسانه ای عقیده ها تصرف می شود.

عبادی با بیان اینکه تصرف فکر و عقیده‌ها زمینه ساز ایجاد بسیاری از آسیب‌های دیگر است خطاب به اصحاب رسانه ، عنوان کرد: مسئولیت ما در مقابل جبهه رسانه ای دشمن سنگین است باید مالک اشتری کار انجام شود وسستی در انجام وظیفه و یا ولنگاری در چنین جبهه مهمی صورت نگیرد.

وی با بیان اینکه در دنیا افرادی هستند که به اسم مسلمان نیستند اما در بیان حقایق موضع اسلامی و حق را دنبال می‌کنند، تصریح کرد: در مقابل این افراد شیعه‌های انگلیسی و سنی‌های آمریکایی وجود دارند که با وجود ادعای مسلمانی در جبهه استکبار به دنبال کشتار مردم بی دفاع هستند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا پس از جنگ جهانی دوم به 50 کشور دنیا تجاوز کرده است، افزود: این در صورتی است که رسانه های غربی تجاوزات کشورشان را توجیه می کنند و هر کجا ظلم و زور وجود دارد رد پای آمریکا در آن دیده می شود.

عبادی عنوان کرد: انقلاب اسلامی براساس مکتب اهل بیت(ع) و عدل بنا نهاده شده است، گفت: دشمن با تبلیغاتی که انجام می‌دهد اسلامی را به جهان معرفی می‌کند که اساس آن بر اساس خشونت و اسلام انگلیسی وامریکایی است.

وی با اشاره به تمامی جنایات استکبار جهانی بخصوص امریکا عنوان کرد: امریکا از آن سر دنیا آمده و در منطقه کشتار های بی رحمانه انجام می دهد ولی ایران را مقصر می‌دانند و می گویند چرا ایران در کشور یمن دخالت می‌کند.

وی متذکرشد: متاسفانه رسانه‌های ایران در این خصوص ضعیف عمل کرده‌اند و نتوانستند آن طور که باید وشاید منعکس کننده جنایات امریکا دریمن باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه محاصره اندیشه و فکر از محاصره نظامی بسیار خطرناک‌تر است، افزود: بسیاری از مردم متوجه هدف اصلی دشمن نیستند و خود ابزاری برای برنامه‌هایی که دشمن طرح ریزی کرده است می شوند.

وی با اشاره به نفوذ دشمن عنوان کرد: از عروسکی که در دست بچه های ما قرار دارد تا عکس کتاب دانش آموزان نفوذ کرده اند تا جایی که به قول رهبر معظم انقلاب برای ما تصمیم سازی هم می کنند.

عبادی با بیان اینکه مکتب خدا برای نجات همه مردم است، گفت: باید در مقابل دنیای امروزی نقش مالک اشتری را داشته باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها