نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري:

امنيت پايدار حاكم در جامعه حاصل تلاش هاي بي وقفه و ايثارگري هاي پليس است

امنيت پايدار حاكم در جامعه حاصل تلاش هاي بي وقفه و ايثارگري هاي پليس است و نيروي انتظامي توانسته نقش خود را در مبارزه با انحرافات اجتماعي، سرقت ،فساد و ساير جرايم به نحو مطلوب ايفا کند.
کد خبر: ۸۷۵۷۹۵۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري در جمع كاركنان انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه استكبار ستيزي لازمه دينداري است گفت: اميدواريم با اهتمام نيروهاي مختلف نظامي و انتظامي بتوانيم در راستاي حفظ نظام اسلامي و رفع مشکلات مردم تلاش‌هاي لازم را انجام دهيم.

حجت الاسلام دولابي نقش نيروي انتظامي را در برقراري و استقرار نظم و امنيت اجتماعي مهم ارزيابي كرد و افزود: امنيت پايدار حاكم در جامعه حاصل تلاش هاي بي وقفه و ايثارگري هاي پليس است و نيروي انتظامي توانسته نقش خود را در مبارزه با انحرافات اجتماعي، سرقت ،فساد و ساير جرايم به نحو مطلوب ايفا کند.

وي با اشاره به اينكه هدف قيام امام حسين ( ع ) برپايي دين اسلام و فرضيه امر به معروف و نهي از منكر است، اظهار داشت: استكبار ستيزي لازمه دينداري است.

نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري امنيت را يكي از بزرگترين نعمت هاي الهي نام برد و تصريح كرد: امنيت اساس تلاش هاي اخلاقي، فرهنگي، اقتصادي و انساني است كه نيروي انتظامي براي حفظ امنيت مردم جان خود را به خطر انداخته و در اين راه حتي به شهادت مي رسند.

اين مقام مسئول با تاكيد بر اينكه رسالت تامين نظم و امنيت نيازمند رابطه نزديك با خداوند است، افزود: وقتي رابطه انسان با خداوند مستحكم شود در خدمت مردم قرار مي گيرد.

حجت الاسلام دولابي با اشاره به اينكه اگر نيروي انتظامي به شرح وظايفش دقيق نگاه كند قدم درجاي قدم امام حسين (ع) گذاشته است گفت: پليس پيشاني جامعه است و جوانان از آن الگو مي گيرند و جاي شکر دارد که نيروي انتظامي اين وظيفه را به خوبي انجام داده است.

نماينده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبري با اشاره ديدگاه قرآن درباره استكبار و استكبار ستيزي افزود: در کتاب آسماني خداوند متعال عده‌اي را مستکبر دانسته و راه و روش خود را نيز براي مقابله با آنها بيان کرده است.

وي با بيان اينکه استکبارستيزي لازمه دين داري است و اگر کسي بگويد من دين دارم اما با مستکبر دست داد، دين دار نيست، اظهار کرد: در فرهنگ قرآن کريم، مستضعف در مقابل مستکبر آمده است و نتيجه استکبار استضعاف است.

حجت الاسلام دولابي با بيان اينکه پيروان شيطان در مسير استکبار حرکت مي کنند، افزود: استکبار با آيات الهي، اولياء الهي و دين داران دشمني دارد.

نماينده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه نگاه مستکبران يک نگاه مادي است، بيان کرد: مستکبران تن به ولايت اولياي خدا نمي دهند.

اين حافظ و معلم قرآن کريم با بيان اينکه فرعون نماد استکبار در قرآن کريم است، اظهار داشت: استکبار ستيزي لازمه دين و دين داري است.

محقق و مفسر قرآن کريم با بيان اينکه منطق استکبار ،دشمني با اولياي الهي است، تصريح کرد: آمريکا مصداق بارز استکبار است.

اين مقام مسئول با بيان اينکه ادبيات اسلام، ظلم ستيزي و استکبار ستيزي است، افزود: استکبار با شعار دفاع از حقوق بشر در جوامع ظاهر شده ولي هيچ ارزشي براي بشر قائل نيست.

وي با تاكيد بر اينكه امام حسين (ع ) براي برپايي دين اسلام قيام كردند گفت: امام حسين (ع ) يکي از اهداف قيام خود را اقامه و حفظ ارزش هاي راستين دين اسلام بيان كرده است.

نماينده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبري در پايان با بيان اينكه امام حسين (ع ) به خاطر امر به معروف و نهي از منكر قيام كرده است، خاطر نشان ساخت: امام حسين (ع ) مي فرمايد همانا من براي اصلاح امت جدم قيام كرده ام و اراده كرده ام كه امر به معروف و نهي از منكر كنم.

ارسال نظرات