مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان:

اعزام 20 روحانی به مدارس زنجان توسط حسینیه اعظم زنجان

20 روحانی به مدارس زنجان برای تبیین فرهنگ عاشورا توسط حسینیه اعظم زنجان اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۷۵۷۹۳۱
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از اعزام 20 روحانی به مدارس زنجان توسط حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: حسینیه اعظم زنجان به مناسبت ماه محرم برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند.

مجتبی شهامی با اشاره به اینکه امسال نیز برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان از 11 مهرماه آغاز شده است اظهار کرد: برنامه‌های دهه محرم از ساعت 20 آغاز و تا ساعت 23 شب ادامه پیدا می‌کند.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه در دهه محرم ویژه‌برنامه‌هایی شامل همایش شیرخوارگان حسینی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه صبح روز تاسوعا ویژه شیرخوارگان برگزار می‌شود.

شهامی با بیان اینکه ویژه برنامه صبح عاشورا نیز از ساعت هشت صبح و سپس نماز ظهر عاشورا در قالب برنامه مقتل‌خوانی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: همچنین در این ایام توسط واحدهای مختلف حسینیه اعظم زنجان نیز برنامه‌های مناسبتی از جمله پاسخگویی به مسائل شرعی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا اعزام 20 روحانی به مدارس زنجان برای تبیین فرهنگ عاشورا هم برنامه‌ریزی شده است، افزود: این برنامه با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اجرایی خواهد شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه هدف از اعزام مبلغان به مدارس تبیین فرهنگ حسینی در بین دانش‌آموزان است، اضافه کرد: این طرح برای نخستین‌بار در سطح استان اجرا می‌شود.

شهامی با بیان اینکه از اهداف حسینیه اعظم زنجان افزایش تعداد مبلغان در راستای ترویج پیام عاشورایی است، تصریح کرد: این مبلغان از ابتدای محرم به مدت 10 روز در شبهه زدایی، معرفی هدف‌های قیام و مقابله با خرافه گرایی و انحرافات دینی در مجتمع‌های آموزشی فعالیت می‌کنند.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با تاکید بر آگاه‌سازی نسل جدید در راستای موضوعات مرتبط با عاشورا افزود: ماه محرم فرصتی برای ترویج فرهنگ عاشورا در بین نسل جوان است که حسینیه اعظم زنجان نیز با استفاده از این فرصت نسبت به تبیین این واقعه اقدام کرده است

ارسال نظرات