رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان:

امام حسین (ع) شهید نماز است

امام حسین (ع) شهید نماز است و باید در هیئت های مذهبی باید در برنامه ها به اقامه نماز جماعت تاکید جدی شود.
کد خبر: ۸۷۵۷۹۱۹
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان بر برگزاری با شکوه نماز عاشورا در استان زنجان تاکید کرد و گفت: نماز ظهر عاشورا در شان پایتخت شهر شور و شعور حسینی باید برگزار شود.

حجت الاسلام فیروز علی خسروی با بیان اینکه امام حسین (ع) شهید نماز است، افزود: در هیئت های مذهبی باید در برنامه ها به اقامه نماز جماعت تاکید جدی شود و بر اقامه نماز اول وقت جماعت اهتمام جدی داشته باشند.

وی اظهار داشت: پخش نماز ظهر عاشورای زنجان از طریق شبکه‌های مختلف شور و شعور مردم استان زنجان را نشان می دهد و اهتمام به مقوله نماز به‌ویژه در ماه محرم باید در اولویت برنامه‌ریزی‌های مسئولان فرهنگی استان زنجان باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان تصریح کرد: امام حسین(ع) در ظهر عاشورا اولویت اصلی شان اقامه نماز بود و نماز باید مورد تاکید همه مردم و نسل جوان قرار بگیرد.

خسروی افزود: نماز ستون دین معرفی شده است بنابراین باید در دسته جات به هنگام نماز برنامه قطع شود و با حضور عزاداران نماز جماعت برگزار شود.

وی تصریح کرد: در ظهر عاشورا یکی از یاران امام حسین(ع) به حضرت از فرا رسیدن وقت نماز خبر می‌دهد و حضرت برای او دعا می‌کند و آنگاه در مقابل تیرهای دشمن نماز اول وقت را به جا می‌آورد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان خاطر نشان ساخت: اقامه نماز در برنامه های مذهبی باعث می شود جوانان به سمت نماز گرایش پیدا کنند و این خود یک اقدام برای تبیین فرهنگ نمار جماعت در جامعه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار