خبرهای داغ:

حوزه حضرت رقیه سلام الله علیها نشست سیاسی برگزار کرد.

کد خبر: ۸۷۵۷۹۰۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در این نشست: حجت الاسلام یغموری مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج بجنورد ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام محرم الحرام گفت:حادثه عاشورا مهم ترین رویداد به اراده خداوند بخاطر شناخت حق و باطل بود.

دو گروهی که دم از اسلام می زدند ولی روبروی هم می ایستند چه اتفاقی می افتد که روبروی فرزند رسول خدا می ایستند!؟رد پای توطئه یهودی ها پشت پرده بود.بخاطر برداشت و فهم غلط از دین،آموزه های دینی را بنابر برداشت خود نمی توانیم اجتهاد کنیم.مثلا در بحث محرم و نامحرم و...

حجت الاسلام یغموری افزود:کسانی که سراغ ماهواره می روند در بحث معنویت مشکل دارند.انسان مومن با شنیدن کلام وحی باید تحت تاثیر قرار بگیرد.وقتی ایمان برود هر چیزی به جای ایمان به دل وارد می شود.

وی گفت:مراقب افکار انحرافی در نفوذ انقلاب باشیم که این افکار به چند مورد تقسیم بندی می شود که شامل:

1-خطرات امروز که متوجه اسلام است،دشمن شبیه سازی کرد.یکی از جریان های خطرناک جریان سکولار و لیبرال می باشد.

2-جریان اسلامی ایراینی

3-تفکر سلفی گری و وهابی گری که متاسفانه در کشور ما هم رخنه کرده است.

4-انجمن حجتیه در قالب برگزاری مراسمات مذهبی مثل زیارت آل یاسین و دعای ندبه در محافل خصوصی تحت عنوان مهدویت سوء استفاده می کنند و تفکر این افراد این است که ما تا می توانیم فساد را ترویج کنیم تا امام زمان ظهور کند.

5-جریان شیرازی ها:شبکه امام حسن(ع)،شبکه اهل بیت در جهت تحریک اهل سنت کار می کنند.

در پایان حجت الاسلام یغموری با بیان حدیثی از از امام رضا علیه السلام افزود:فتنه ای در میان شیعه آخر الزمان خواهد آمد که بدتر از دجال خواهد بود،عده ای که محبت ما را در سینه دارند فتنه ای برپا می کنند.بدتر از دجال سوال کردند نشانه آن چیست؟گفتند:با دشمنان ما دوستی می کنند و با دوستان شیعیان ما دشمنی می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار