خبرهای داغ:
مراسم عزاداری سید الشهدا حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش در محل نماز خانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه با حضور نیروهای پایور و وظیفه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۷۸۸۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گرمه ضمن تسلیت ایام سوگواری دهه اول محرم خدمت نیروها به ارکان شیعه اشاره و گفت بعثت پیغمبر گرامی اسلام،غدیر،عاشور و ظهور چهار رکن شیعه هستند که مثل چهار تا پله است که به هم وابسته هستند.

وی در ادامه افزود: آغاز اسلام با بعثت است" هو الذی بعث فی المیین رسولا منهم یتلو علیهم آیاته" اما این بعثت اگر غدیر نباشد ،ناقصه " وان لم تفعل و ما بلغت رسالته" شما الان دنیا بعثت بدون غدیر رو ببینید که از درونش اسلام داعشی و اسلام وهابی در امده است و از درونش اسلامی در امده است که ولی امر خود را حاکم صعودی می دانند.

حجت الاسلام سجادی در ادامه افزود اگر کسی بعثت و غدیر را بپذیرد و عاشورا را حذف کند ان دوتا لطمه می خورد چون عاشورا بعثت و غدیر را احیاء کرد

وی به نامه های امام حسین(ع) اشاره و افزود: نامه امام حسین(ع) به مردم بصره به دفاع از بعثت بود نامه امام حسین(ع) به مردم کوفه دفاع ازامامت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گرمه در ادامه گفت اگر بعثت،غدیر و عاشورا پذیرفته و ظهور حذف شود در روایت در کتاب ارشاد مفید داریم : ظهور امام زمان در روز عاشور است.امام صادق (ع) فرمود:یوم العاشر من المحرم و هو یوم الذی قتل فیه الحسین "روزی که امام حسین(ع) به شهادت رسیده همان روز ،روز ظهور اقا امام زمان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها